رئیس شورای شهر کمالشهر خبر داد؛

پیشرفت ۷۰ درصدی بیمارستان کمالشهر

رئیس شورای اسلامی شهر کمالشهر گفت:به همت دولت سیزدهم و مدیریت شهری کمالشهر پروژه بیمارستان این شهر تا به امروز ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در تلاش هستیم هرچه زودتر به مرحله بهره برداری برسد.
رئیس شورای اسلامی شهر کمالشهر گفت:به همت دولت سیزدهم و مدیریت شهری کمالشهر پروژه بیمارستان این شهر تا به امروز ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در تلاش هستیم هرچه زودتر به مرحله بهره برداری برسد.
کد خبر: ۱۴۶۸۹۹۵

به گزارش خبرنگار جام جم البرز، محسن افشار در جمع خبرنگاران اظهار داشت:دوره ششم شورای اسلامی شهر کمالشهر به اعتقاد مردم عملکرد بسیار خوبی داشته است. شورای دوره ششم از ابتدا تلاش کرده است که میدان دار کار‌های عمرانی و اجرایی شهر باشد.
وی افزود: ما از آغاز شروع کارمان سعی کردیم که بسیاری از مباحثی که مدت‌ها بود رسیدگی نمی‌شد را به سرانجام برسانیم به عنوان مثال بیمارستان کمالشهر با تلاش دولت سیزدهم و پیگیری مدیریت شهری در حال حاضر به پیشرفت ۷۰ درصدی رسیده است که به امید خداوند تا سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.
افشار در ادامه افزود: باتوجه به اینکه تمامی اعضای شورای ششم از کودکی ساکن این شهر هستند و شناخت کافی به موضوعات و چالش‌ها دارند به خوبی نیازسنجی‌ها صورت گرفته و بحث اجرا انجام گرفته است.
رئیس شورای اسلامی شهر کمالشهر در رابطه با پیگیری برای ایجاد ایستگاه مترو برای این شهر توضیح داد:متاسفانه در دوره قبل در زمینه موضوع مترو شورای ترافیک ایستگاه مترو را در منطقه حصارک قرار داده بودند، اما با توجه به نیاز به حق و واجب مردم کمالشهر و همچنین تلاش‌های صورت گرفته توانستیم مجوز ایستگاه مترو از حصارک به کمالشهر را محقق کنیم.
افشار در خصوص اقدامات دیگر شورای ششم گفت:ما در زمینه بازگشایی و تملک‌هایی که داشتیم توانستیم اتفاقات خوبی در این مدت رقم بزنیم و همچنین بحث بی آر تی مطالعاتش توسط شورا و شهرداری انجام شده تا هرچه زودتر این خواسته مردم عزیز هم محقق شود.
وی در پایان تاکید کرد:ما همواره سعی کرده ایم که همراه شهرداری به موضوعات مختلف شهری رسیدگی کنیم نه اینکه فقط نظر دهنده باشیم تا به امید خداوند چالش و کمبود‌ها به صورت کامل رفع شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها