اجرای پروژه استخر ذخیره آب اراضی دشت چزکین

پروژه استخر ذخیره آب اراضی دشت چزکین که بخشی از پروژه آبرسانی به این دشت در منطقه ارجمند شهرستان فیروزکوه می باشد به زودی اجرا می شود
کد خبر: ۱۴۶۶۷۹۷

به گزارش جام جم آنلاین تهران،پروژه استخر ذخیره آب اراضی کشاورزی چزکین بخشی از پروژه آبرسانی به این دشت است که به واسطه احداث سد نمرود، اسکان اهالی و جانمایی روستای جایگزین پیش‌بینی شده است.این استخر آب حاصل سه پروژه در کنار یکدیگر می‌باشد.
در خصوص موضوع اسکان اهالی روستای سله‌بن با توجه به برنامه‌ریزی‌ها و جلساتی که در این باره برگزار شده، در حال حاضر پروژه‌های زیرساختی این منطقه برای اسکان اهالی در دست اقدام است.
همچنین موضوع تهاتر، جانمایی و پیگیری تحویل زمین برای کسانی که در این منطقه مستقر خواهند شد در حال اجرا است، بخشی از ساختمان‌های احداث شده در فرآیند پایان کار در بنیاد مسکن انقلاب هستند.
اقدامات لازم در راستای حل دغدغه مردم در منطقه موسیر توسط مجموعه بنیاد مسکن انقلاب و اعتباراتی نیز توسط معاونت عمرانی استانداری تهران به منظور اسکان اهالی در آن منطقه پیش‌بینی شده است.
امیدواریم این اقدامات در افزایش رفاه نسبی مردم و ایجاد رضایت در بین اهالی شریف این روستا به نتایج مطلوب رسیده و دغدغه ۱۸ساله اهالی روستای سله‌بن به زودی مرتفع شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها