دستور زن خیانتکار برای شلیک به شوهر

زن جوان که متهم است پس از ارتباط پنهانی با مردی او را ترغیب به قتل شوهرش کرده بود، در جلسه محاکمه منکر ارتباط شیطانی و همدستی در قتل شد. متهم ردیف اول مدعی شد با دستور این زن به سمت شوهرش ۱۰گلوله شلیک کرده است.
کد خبر: ۱۴۶۶۶۰۱
 
به گزارش خبرنگار جام‌جم، تحقیقات جنایی در این پرونده ازتابستان سال۱۴۰۰وبا گزارش تیراندازی مرگباری در کارگاهی حوالی کرج آغاز شد. ماموران با ورود به کارگاه با جسد صاحب آنجا به نام سعید روبه‌رو شدند که براثر اصابت گلوله از پا درآمده بود.کارگر کارگاه در جریان تحقیقات گفت: امروز دو مرد که صورت‌‌هایشان را پوشانده بودند وارد کارگاه شدند. اسلحه در دست داشتند و من و صاحبکارم را به مرگ تهدید کردند. حتی یک تیر هوایی هم شلیک کردند که از ترس به سمت پشت‌بام رفته و مخفی شدم. آنها با تهدید، سوئیچ ماشین و کلید گاوصندوق را از سعید گرفتند و بعد دستگاه ضبط فیلم دوربین‌های مداربسته و ماشین را دزدیدند. سعید سعی کرد مانع‌شان شود که به سمتش شلیک کردند و او را کشتند.  ماموران با بررسی محل مطمئن شدند انگیزه قتل سرقت نبوده و متهمان برای صحنه‌سازی اقدام به سرقت خودروی سعید کرده‌اند. همچنین با توجه به آشنا بودن با مقتول دستگاه‌های ضبط فیلم را با خود برده‌اند تا ردی باقی نگذارند.  ماموران برای کشف سرنخی از جنایت سراغ ارمغان، همسر سعید رفتند اماتناقض‌گویی او،پلیس رادربرابر احتمال دست‌داشتن زن جوان در این جنایت قرار داد. تحقیقات روی این شاخه تیم جنایی را به ارتباط پنهانی ارمغان با مردی به نام فرهاد رساند. فرهاد دستگیر شد  و در تحقیقات به قتل سعید با همدستی و دستور ارمغان اعتراف کرد و گفت: مدتی قبل در خیابان با ارمغان آشنا شدم. او به من نگفت متاهل است. رابطه‌مان ادامه داشت تا این‌که فهمیدم ازدواج کرده و همسر دارد.اوهمیشه ازبدرفتاری شوهرش می‌گفت وباحرف‌هایش مرا ترغیب کرد تا در قتل شوهرش با او همدست شوم. روز حادثه صورت‌هایمان را پوشاندیم و به کارگاه سعید رفتیم. طوری برنامه‌ریزی کردیم که انگیزه قتل را سرقت نشان دهیم. ارمغان دستور شلیک داد و ۱۰گلوله به سعید شلیک کردم که شش تیر به او اصابت کرد. پس از این اعترافات ارمغان دستگیر شد، اما با رد اعترافات فرهاد گفت: زمانی که شوهرم به قتل رسید من در مسیر کرمانشاه بودم و در قتل او نقشی نداشتم. این درحالی‌است که تحقیقات تکمیلی نشان داد او بعد از قتل راهی کرمانشاه شده است. پرونده این جنایت برای رسیدگی به دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد که متهمان درشعبه ۱۳پای میز محاکمه قرارگرفتند.در ابتدای این جلسه اولیای دم درخواست قصاص را مطرح کردند. سپس فرهاددرجایگاه ایستاد وگفت: من فریب حرف‌های ارمغان را خوردم. اوهمیشه ازهمسرش بدگویی می‌کرد و می‌گفت ازسعید متنفر است.اونقشه قتل راکشید.قبول دارم من به سمت سعید شلیک کردم اما پشیمانم و قربانی وسوسه‌های ارمغان شدم. سپس زن جوان در جایگاه ایستاد و گفت: وقتی همسرم کشته شد من به کرمانشاه رفته بودم. هیچ ارتباطی با فرهاد ندارم و نمی‌دانم چرا پای مرا به این ماجرا باز کرد.
​​​​​​​پس از دفاعیات متهمان، قضات برای صدور حکم وارد شور شدند و آنها را به‌خاطر رابطه پنهانی به ۹۹ ضربه شلاق محکوم کردند، اما صدور حکم درباره اتهام قتل عمدی به رسیدگی دوباره موکول شد.
newsQrCode
برچسب ها: قتل خیانت قتل همسر
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها