نشست هم اندیشی مدیران شرکت برق منطقه‌ای خراسان با رئیس کمیسیون اصل ۹۰

با حضور حسین محمودی مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خراسان و تعدادی از معاونین و مدیران این شرکت نشستی با حجت الاسلام و المسلمین نصراله پژمانفر رئیس کمیسیون اصل ۹۰ و نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
کد خبر: ۱۴۶۵۷۸۹

 

نشست هم اندیشی مدیران شرکت برق منطقه‌ای خراسان با رئیس کمیسیون اصل ۹۰

به گزارش جام و جم آنلاین ، به منظور تعامل و هم افزایی بیش از پیش، نشستی با حضور حسین محمودی مدیرعامل شرکت و تعدادی از معاونین و مدیران با حجت الاسلام و المسلمین پژمانفر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی برگزار گردید. 
 در این نشست مهندس محمودی به اقدامات شرکت طی سالهای اخیر اشاره داشت و گفت: روند رو به رشدی با تلاش همکاران در زمینه های توسعه و بهسازی شبکه انتقال و فوق توزیع در راستای تحقق شاخص های  صنعت برق کشور ایجاد گردیده است و قطعا این اقدامات و فعالیت ها تا رسیدن به نقطه مطلوب با جدیت پیگیری خواهد شد. 

وی افزود: طرح فاینانس که با تلاش مجدانه کارکنان شرکت برق منطقه ای خراسان و حمایت های  حجت الاسلام والمسلمین پژمانفر به ثمر رسید در نوع خود بی نظیر است که ان شالله منشا برکات بسیاری برای مردم شریف مشهد خواهد شد و امیدواریم  همچون گذشته با همراهی و حمایت های نمایندگان محترم در مجلس شورای اسلامی، چالش های پیش رو صنعت برق خراسان مرتفع گردد . وی در این راستا ، باهدف تامین برق مطمئن و پایدار برای شهرک های صنعتی، به مشکل تامین زمین برای احداث پست ۴۰۰ کیلوولت کاویان اشاره نمود و خواستار حمایت نماینده مردم مشهد  برای رفع موانع جهت سرعت بخشیدن به فرآیند احداث این پست  شد.  همچنین مهندس محمودی با اشاره به چالش های موجود در خصوص حقوق و مزایا و مسائل معیشتی کارکنان شرکت های برق منطقه ای، در جهت حفظ و نگهداشت سرمایه های انسانی صنعت برق خواستار حمایت بیشتر نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی  شد و به نمایندگی از کارکنان  شرکت از رئیس کمیسیون اصل ۹۰ درخواست گردید موضوع مالیات بر حقوق  پیگیری شود. 

 مهندس محمودی به حساسیت استان های خراسان و بالاخص شهر مشهد و رکوردهای جدید پیک های مصرف برق به دلیل هوای بسبار گرم و همچنین حضور میلیون ها زائر در ایام ماه های محرم و صفر  اشاره داشت و گفت: پروژه‌های مختلفی با هدف گذر موفق از پیک تابستان ١۴٠٣ بهره برداری گردیده است و اکنون به همراهی مردم نیازمندیم که با مصرف بهینه ما را یاری کنند تا از این دوره اوج مصرفی با موفقیت گذر کنیم.

 در ادامه حجت الاسلام پژمان فر از اقدامات شرکت برق منطقه ای خراسان  قدردانی نمود.و خاطر نشان کرد: اکنون که به دلیل ناترازی برق، مصرف برق صنایع و کشاورزان با برنامه ریزی های انجام شده مدیریت می شود لازم است ملاحظات ویژه ای در این خصوص مدنظر قرار گیرد. 
همچنین وی افزود: مدیریت مصرف برق یک ضرورت جامعه‌ است و باید مردم به آن پایبند باشند

در ادامه جلسه طی لوحی از طرف مصطفی رجبی مشهدی مدیرعامل شرکت توانیر از خدمات و اقدامات شایسته حجت الاسلام و المسلمین پژمانفر در جهت تحقق پروژه فاینانس تقدیر و تشکر شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها