در بهار سال جاری انجام شد؛

آبرسانی به ۲۳ هزار نفر از ساکنین روستاهای استان همدان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از آبرسانی به ۲۳ هزار و ۹۷۹ نفر از ساکنین روستاهای استان در بهار ۱۴۰۳ با اجرای پروژه‌های جهاد آبرسانی خبر داد.
کد خبر: ۱۴۶۵۶۷۴

به گزارش جام جم آنلاین همدان، فرهاد بختیاری‌فر اظهار داشت: تعدادی از روستاهای کشور به دلایل متعددی از دسترسی به آب سالم و پایدار محروم مانده بودند که وزارت نیرو برای جبران این عقب‌ماندگی‌ها اقدامی جهادی را با عنوان جهاد آبرسانی آغاز کرد و از ابتدای شروع پروژه در روزهای پایانی سال ۱۴۰۰ تا به امروز، اقدامات لازم برای آبرسانی به روستای محروم استان همدان با همکاری قرارگاه بسیج سازندگی امام حسن مجتبی (ع)، انجام شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با بیان اینکه ما همواره از استان‌های برتر در اجرای پروژه‌های جهاد آبرسانی هستیم، بیان کرد: در بهار سال جاری، آبرسانی به ۲۱ روستا انجام شده و ۲۳ هزار و ۹۷۹ نفر در قالب ۷۶۹۹ خانوار از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی، بهرمند شدند.

وی ادامه داد: روستای ملاولی در شهرستان اسدآباد، روستاهای سنگ سفید، زاغه، دستجرد، مالک اشتر، حصار قره‌باغی، رسول آباد سفلی و گنده‌جین در شهرستان بهار، روستای اشترمل در شهرستان تویسرکان، روستای جربانلو در شهرستان رزن، روستاهای تجرک و قشلاق در شهرستان فامنین، روستاهای چالو و عظیم دره در شهرستان کبودراهنگ، روستاهای کرک سفلی و شیراوند در شهرستان نهاوند و روستاهای چشین، ارزانفود، حیئره بالای شهر و سیمین ابرو در شهرستان همدان در بهار ۱۴۰۳ آبرسانی شدند تا مشکلی برای تأمین آب شرب در تابستان، نداشته باشند.

بختیاری‌فر در پایان خاطرنشان کرد: آبرسانی به این روستاها از طریق؛ بهسازی چشمه، اجرای خط انتقال، ساخ مخزن، ساخت ایستگاه پمپاز و اصلاح شبکه توزیع، انجام شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها