استاندار بر رفع فوری مشکلات تیم نساجی تاکید کرد/ حدادیان با قدرت ادامه دهد؛

نوری: نساجی قلب تپنده ورزش مازندران است

یوسف نوری، استاندار مازندران نساجی را قلب ورزش مازندران نامید و ضمن تاکید بر رفع فوری مشکلات این تیم برای حضور پرقدرت در بازی های لیگ برتر؛ گفت: ثبات و پیشرفت در این تیم باید تداوم داشته باشد و در این خصوص شخصا پیگیر هستم. ‎
کد خبر: ۱۴۶۵۴۵۰

 به گزارش جام جم آنلاین مازندران،جلسه بررسی وضعیت باشگاه نساجی مازندران با حضور استاندار مازندران، نمایندگان مجلس، مدیرکل ورزش و جوانان، فرماندار قائمشهر و مالک باشگاه نساجی و رئیس هیات فوتبال مازندران و سایر مسئولین مربوطه، در وزارت کشور برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، مولایی فرماندار قائمشهر و علی رجبی مدیرکل ورزش و جوانان استان گزارشی از آخرین وضعیت، دغدغه‌ها و خواسته‌های باشگاه نساجی را ارائه کردند.

یوسف نوری، استاندار مازندران نیز در این جلسه نساجی را قلب ورزش مازندران نامید و اظهار داشت: استان مازندران در ورزش سرشار از استعداد است. مثلاً شهرستان بابل قطب تنیس روی میز ایران و جویبار پایتخت کشتی ایران است.

نماینده عالی دولت در مازندران از ضعف زیرساخت‌های ورزشی استان گفت و بیان داشت: در برخی مناطق استان امکانات ورزشی خوبی وجود دارد، ورزش مازندران باید با این همه ظرفیت، در همه مناطق از زیرساخت‌های لازم برخوردار باشد.

نوری در ادامه ضمن تقدیر از زحمات رضا حدادیان مالک باشگاه نساجی، گفت: مهمترین دغدغه فعلی ما در ورزش، بحث نساجی است.

وی افزود: نساجی در نیم فصل دوم فصل گذشته با مدیریت خوب عملکرد چشمگیری داشت. ما دوست داریم نساجی با همان روند سابق با حدادیان ادامه دهد و ثبات و پیشرفت در این تیم تداوم داشته باشد. در این خصوص شخصا پیگیر هستم.

استاندار مازندران تاکید داشت: الان نقطه اوج‌ باشگاه نساجی است و ما باید شرایط را برای حضور موفق این باشگاه در لیگ برتر فراهم کنیم .این جمع همه پیگیر تیم هستند و قطعا مشکلات را مرتفع خواهیم کرد.

نوری، خواستار رفع فوری مشکلات باشگاه نساجی شد و تاکید داشت: در خصوص نساجی، برنامه ریزی حساب شده، برای تداوم تیم صورت گیرد. با همکاری حدادیان و تمامی مدیران و عزیزان این برنامه انجام شود که ببینیم تیم را چگونه می توانیم ادامه دهیم تا مشکلات و دغدغه‌های باشگاه نساجی را کاهش دهیم.

استاندار مازندران با بیان اینکه، برای زیرساخت‌ها اولین کار تهیه زمین است، اظهار داشت: طبق گفته مدیرکل ورزش، مجموعه ماهفروجک کنار پیست دوچرخه سواری و مجموعه استادیوم متقی و شهدای ساری موقعیت خوبی است که می‌شود در اختیار باشگاه نساجی قرار بگیرد تا بخشی از مشکلات باشگاه بابت دغدغه زمین مرتفع شود.

نوری ادامه داد: یکسری ظرفیت‌ها در استان است که می شود از طریق این ظرفیت‌ها بخشی از دغدغه‌ها و مشکلات باشگاه نساجی را تسهیل کنیم تا تیم با قدرت پیش برود و به موفقیت‌های بزرگ دیگری برسد.

نوری تاکید داشت: اداره‌کل ورزش و جوانان هرچه سریعتر زمینی را در اختیار باشگاه نساجی قرار دهد و مابقی مشکلات را باید شخص حدادیان پیشنهادهای حمایتی را به ما اعلام کنند تا باهم این موضوعات را پیش ببریم.

وی افزود: در بحث بازسازی استادیوم شهید وطنی، دولت آمد قول داد و همه پای کار بودند، و یک بخشی از مشکلات برطرف شد و الان باید هرچه سریعتر بحث زیرساختی را برای باشگاه نساجی برطرف کنیم.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: مازندرانی‌های بیرون استان هم طرفداران نساجی هستند، ما این حمایت را از نساجی انجام خواهیم داد تا مشکلات نساجی قبل شروع لیگ برطرف گردد.

نوری تاکید داشت: جلسه‌ای به صورت هفتگی با حضور بنده پیگیری شود تا همیشه و تا پایان فصل در کنار نساجی باشیم و هرمشکل و هر دغدغه‌ای توسط ما و همین گروه برطرف گردد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها