حدادیان مالک نساجی در جمع اعضای تیم گفت: هدف ما در نیم‌فصل دوم باید بزرگ باشد و با تمام توان و تلاش در اردوی ترکیه حضور پیدا کنید.
کد خبر: ۱۴۴۱۴۲۲

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،در آخرین جلسه تمرینی آماده‌سازی نساجی‌چی‌ها پیش از آغاز اردوی ترکیه، رضا حدادیان مالک این باشگاه با حضور بر سر تمرین، تغییرات و شرایط تیم را رو به جلو و امیدوارانه خواند و اظهار کرد: عزم و تلاش کلیه مجموعه باشگاه به‌گونه‌ای است که با استفاده از حداکثر ظرفیت‌ها، کمبودها و نواقص را مرتفع ساخته تا در ادامه فصل روند خوبی را سپری کنیم و نساجی را به جایگاه آبرومند و اصلی خود برسانیم.

وی با تاکید بر اینکه در کنار همه پتانسیل‌ها و حمایت‌ها برای رسیدن به موفقیت، مولفه وحدت و همدلی مهم‌ترین رکن برای کامیابی یک تیم است، افزود: هدف و تلاش ما در نیم‌فصل دوم خیلی فراتر از رهایی از وضعیت فعلی جدولی باید باشد، ما می‌توانیم در پایان فصل حتی به رتبه تک‌رقمی برسیم.

مالک باشگاه نساجی مازندران با بیان اینکه شاید خوش‌بین‌ترینِ هواداران هم فکر نمی‌کردند ما در چهارمین سال حضور مجددمان در سطح اول فوتبال کشور، بتوانیم قهرمان جام حذفی شویم و نساجی را در آسیا ببینیم، خاطرنشان کرد: حمایت‌های بی‌دریغ هواداران پرشور و وحدت یکپارچه‌ای که در سراسر استان مازندران به‌وجود آمد و همچنین عزم و غیرت مثال‌زدنی اعضای تیم، باعث خلق آن حماسه بزرگ و ماندگار شد.

حدادیان با عنوان اینکه اردوی ترکیه با توجه به شرایط مساعد و ایده‌آل کمپ تمرینی و وجود امکانات مدرن و حرفه‌ای برنامه‌ریزی شد، تصریح کرد: با تمام وجود و توان خود در این اردو حداکثر تلاش‌تان را به‌کار ببندید تا بتوانید انتظارات کادر فنی را برآورده ساخته و به سطح مطلوب برسید.

وی در پایان گفت: بدنه مدیریتی و اعضای باشگاه در پشت صحنه با به‌کارگیری تمامی ظرفیت‌ها برای آماده‌سازی لجستیکی تیم و مرتفع ساختن نیازها و خواسته‌ها به‌طور شبانه‌روزی در حال فعالیت هستند تا کادر فنی و بازیکنان در بهترین و کیفی‌ترین شرایط، بالاترین عملکرد و راندمان خود را در نیم‌فصل دوم برای شادی دل هواداران و حفظ آبروی نساجی به منصه ظهور برسانند.

*آلکاراز نظارت مستقیم و حرفه‌ای بر ورودی‌ها و خروجی‌ها دارد!

بعد از شایعات و حواشی ایجاد شده در خصوص جذب و خروج بازیکنان نساجی بدون اطلاع سرمربی اسپانیایی، حالا باشگاه نساجی در این خصوص نوشت:  از نخستین روز فصل نقل‌وانتقالات زمستانی، با وجود شرایط دشوار و خاص مارکت فوتبال در این بازه زمانی، اما باشگاه نساجی به‌منظور تامین نیازهای «آقای لوکاس آلکاراز» از هیچ‌گونه تلاشی دریغ نکرده است.

لذا مذاکرات خوبی تاکنون در چارچوب اصول حرفه‌ای انجام شده که بلافاصله بعد از نهایی شدن و ثبت قانونی، از رسانه رسمی باشگاه اطلاع‌رسانی خواهند شد.

درخصوص جدایی چند تن از بازیکنان بنا به هر انگیزه‌ و اراده‌ای در ادامه مسیر فوتبالی، قابل ذکر است با هدف حفظ منافع باشگاه نساجی و ضمن چشم‌پوشی از بازار داغ شایعات، در این زمینه نیز هرگونه جدایی صرفاً با نظر مستقیم آقای آلکاراز اتفاق می‌افتد.

در پایان از هواداران گرامی نساجی خواهشمندیم، در چنین فضای رسانه‌ای، به‌ویژه در صفحات مختلف مجازی، از واکنش و بازنشر یکسری اخبار نامشخص و عموماً هدفمند، خودداری کنند.

 نساجی در نیم فصل نخست لیگ برتر فوتبال ایران، با کسب نتایج بسیار ضعیف در انتهای جدول رده بندی قرار دارد و باید صبر کرد و دید چه اتفاقی برای نساجی در نیم فصل دوم خواهد افتاد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها