خدمات نصب و راه اندازی آبگرمکن بوتان در سراسر کشور

چکیده : آبگرمکن، یکی از لوازم گازسوز و مهم در منزل است که در همه فصول سال نیز قابل استفاده هستند. برند بوتان یکی از تولید کننده‌های لوازم گرمایشی است که به علت کیفیتی که محصولات آن دارند، همواره جزو انتخاب‌های اول خرید آبگرمکن بوده اند. هنگام نصب آبگرمکن برند بوتان باید از افراد متخصص و ماهر کمک گرفت تا برای کارکرد آن مشکلی ایجاد نشود. در ادامه این مبحث، مراحل و نکات مربوط به خدمات نصب و راه اندازی آبگرمکن بوتان را در سراسر کشور بررسی می‌کنیم.
چکیده : آبگرمکن، یکی از لوازم گازسوز و مهم در منزل است که در همه فصول سال نیز قابل استفاده هستند. برند بوتان یکی از تولید کننده‌های لوازم گرمایشی است که به علت کیفیتی که محصولات آن دارند، همواره جزو انتخاب‌های اول خرید آبگرمکن بوده اند. هنگام نصب آبگرمکن برند بوتان باید از افراد متخصص و ماهر کمک گرفت تا برای کارکرد آن مشکلی ایجاد نشود. در ادامه این مبحث، مراحل و نکات مربوط به خدمات نصب و راه اندازی آبگرمکن بوتان را در سراسر کشور بررسی می‌کنیم.
کد خبر: ۱۴۶۵۳۴۹

آبگرمکن، یکی از لوازم گازسوز و مهم در منزل است که در همه فصول سال نیز قابل استفاده هستند. برند بوتان یکی از تولید کننده‌های لوازم گرمایشی است که به علت کیفیتی که محصولات آن دارند، همواره جزو انتخاب‌های اول خرید آبگرمکن بوده اند. هنگام نصب آبگرمکن برند بوتان باید از افراد متخصص و ماهر کمک گرفت تا برای کارکرد آن مشکلی ایجاد نشود. در ادامه این مبحث، مراحل و نکات مربوط به خدمات نصب و راه اندازی آبگرمکن بوتان را در سراسر کشور بررسی می‌کنیم.

خدمات نصب آبگرمکن گازی بوتان در سراسر کشور

آشپزخانه، بهترین مکان برای نصب آبگرمکن محسوب می‌شود. فاصله استانداردی که آبگرمکن دیواری باید از دیوارها و کابینت‌های کنارش داشته باشد، حداقل ۱۵ سانتی متر بوده و تا دیوار مقابل نیز حداقل 1 متر است. پس از اینکه محل نصب آبگرمکن دیواری بوتان را انتخاب کردید، زمان آن است که مراحل نصب آبگرمکن بوتان را مو به مو اجرا کنیم.

نحوه نصب آبگرمکن دیواری بوتان، شامل مراحل زیر است:

  1. پس از خارج نمودن آبگرمکن از کارتون، دسته پلاستیکی شیر رگولاتور آب و گاز را از آن جدا کنید.
  2. برای اینکه مکان نصب لبه بالایی آبگرمکن را تعیین کنید، ارتفاع آبگرمکن را اندازه گرفته و عدد بدست آمده را با ۱۲۰ و یا ۱۴۰ سانتی متر جمع نمایید. این مکان را با یک خط علامت گذاری فرمایید.
  3. حتما سعی کنید آبگرمکن را به طور تراز و صاف روی دیوار نصب نمایید. در نتیجه مکان قرار گیری رول پلاک‌ها و شابلون را با کمک تراز بررسی کرده و نقطه قرارگیری رول‌پلاک را سوراخ نمایید. پس از آن شابلون یا پیچ‌های نگهدارنده آبگرمکن را در محل موردنظر قراردهید.
  4. در مرحله آخر، به وسیله رول پلاک‌های نصب شده، می‌توانید آبگرمکن را روی دیوار نصب کنید. با قرار دادن تراز بر روی لبه بالایی آبگرمکن بوتان، می‌توانید نسبت به تراز بودن آن مطمئن شوید.

راه اندازی آبگرمکن بوتان

خدمات نصب و راه اندازی آبگرمکن بوتان در سراسر کشور: نحوه اتصال لوله گاز

برای اینکه لوله گاز را متصل کنید، باید مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. یک شیر ربع گرد در بخش انتهایی لوله گاز آبگرمکن قرار دارد که وظیفه آن، قطع و وصل مسیر جریان گاز است. انشعاب دیگری نباید از این شیر گرفت و تنها باید ورودی گاز به آبگرمکن گازی بوتان را کنترل کرد. ارتفاع این شیر باید در ۱۲۰ سانتی‌متری سطح زمین باشد.
  2. برای متصل کردن شیر گاز از بست فلزی و شیلنگ پلاستیکی استفاده کنید. جلوگیری از نشتی گاز از نوار تفلون استفاده کنید.
  3. پس از اینکه شیر گاز را متصل کردید، باید آن را به وسیله آب و صابون نشت‌یابی کنید. توجه داشته باشید که نباید برای پیدا کردن نشتی از کبریت و مواد آتش زا استفاده کنید؛ زیرا احتمال دارد سبب انفجار شود.
  4. چنانچه اتصالات دارای نشتی بودند، سریعا باید برای برطرف کردن آن اقدام کنید.

خدمات نصب و راه اندازی آبگرمکن بوتان در سراسر کشور: اتصال لوله‌های سرد و گرم

لوله آب سرد از قسمت پایین و سمت راست، لوله آب گرم از پایین و سمت چپ به آبگرمکن بوتان متصل می‌شوند. با نصب کردن یک شیر ربع گرد در دهانه خروجی لوله آب سرد روی دیوار، می‌توانید ورودی و خروجی آب آبگرمکن بوتان را کنترل کنید. لوله‌های آب گرم و آب سرد با لوله مسی مخصوص متصل می‌شوند. برای متصل کردن لوله مسی به شیر و رگولاتور آب، می‌توانید از واشر پلاستیکی استفاده کنید.

پیش از آن که لوله مسی را به لوله آب گرم متصل کنید، باید از یک مغزی ۱.۲ اینچ استفاده کنید. این وسیله، یک مغزی برنجی است که دارای دو سردنده بلند و کوتاه می‌باشد که سر دنده به وسیله نوار تفلون به زانویی لوله آب گرم بر روی دیوار متصل می‌شود.

برای این که مهره‌های برنجی را ببندید از آچار فرانسه یا آچار تخت استفاده کنید و برای این که لوله مسی حول محور پیچیده نشود و تغییر شکل ندهد، توصیه می‌شود از دو آچار استفاده نمایید. شیر تغذیه را باز کنید و چنانچه در اتصالات نشتی وجود داشت، می‌توانید آن‌ها را آب بندی کنید. چنانچه لوله مسی در کارتون آبگرمکن وجود نداشت، می‌توانید از شیلنگ‌های فشار قوی مخصوص و واشر آن کمک بگیرید.

خدمات راه اندازی آبگرمکن بوتان

پس از نصب درست اتصالات آب و گاز باید نسبت به راه اندازی آبگرمکن اقدام فرمایید. خدمات راه اندازی آبگرمکن بوتان به روش زیر انجام می‌شود:

در مرحله اول شیر ورودی آب سرد را باز کرده تا هواگیری لوله آب گرم انجام گیرد. شما می‌توانید با باز کردن شیر آب ظرفشویی هواگیری را انجام دهید. برای این که هواگیری به طور کامل انجام شود، باید بقیه شیرهای آب گرم را نیز باز کنید.

پس از این که از درست بودن اتصالات گاز اطمینان حاصل کردید، با فشردن و سپس چرخاندن دسته پلاستیکی رگولاتور و فشردن شستی فندک، شمعک آبگرمکن را روشن نمایید. پس از اینکه شمعک را روشن کردید باید آن را حدودا ۲۰ ثانیه نگه داشته تا شمعک خاموش نشود. حال باید دسته رگولاتور را روی درجه مورد نظر قرار داده تا آب گرم با دمای مورد نظر تنظیم شود.

سخن پایانی

در این مبحث ما در مورد خدمات نصب و راه اندازی آبگرمکن بوتان در سراسر کشور صحبت کردیم. اما توصیه ما این است که نصب آبگرمکن بوتان را به یک تعمیرکار آبگرمکن بسپارید تا از بروز خطرات احتمالی جلوگیری کنید. مجموعه مرکز فروش با سابقه بلند مدت در این زمینه و ارائه بهترین شرایط خرید آبگرمکن بوتان در سراسر کشور آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستند. برای برقراری ارتباط با کارشناسان ما تنها کافی است با شماره 0271015 تماس حاصل فرمایید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها