رئیس قوه قضاییه در اولین همایش ملی حدنگاری اراضی و املاک:

مشارکت مردم در انتخابات در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان بسیار موثر است

رئیس قوه قضاییه طی سخنانی در اولین همایش ملی حدنگاری اراضی و املاک، ضمن اشاره به در پیش بودن مرحله دوم انتخابات ریاست‌جمهوری چهاردهم و اهمیت رعایت اخلاق اسلامی توسط آحاد مردم بویژه کارگزاران، اظهار کرد: رعایت اخلاق اسلامی این روز‌ها بیش از اوقات دیگر لازم است.
کد خبر: ۱۴۶۳۳۵۹
تعداد بازدید : 3
تعداد بازدید : 3
تعداد بازدید : 3
تعداد بازدید : 3
تعداد بازدید : 3
 

به گزارش جام‌جم‌آنلاین از مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای گفت:گاهی اوقات مانند شرایط این روز‌ها و هفته‌ها، نقد جای خود را به تخریب و بیانِ مطالب خلاف‌واقع می‌دهد و بعضاً این موارد منتهی به توهین و افترا می‌شود. گاهی آنقدر به دیگران و اشکالاتشان می‌پردازیم که از ضعف‌ها و اشکالات خود غافل می‌شویم. علی‌ایحال، همگان باید بسیار مراعات کنند چرا که رفتار و اخلاق کارگزاران نظام مؤلفه‌ای مهم و اثرگذار است.

انتخاب فرد صالح حسنه است؛ روز‌های سرنوشت‌سازی پیش رو داریم

رئیس قوه قضاییه تصریح کرد: انتخابات سرنوشت‌سازی را در جمعه پیش‌رو در پیش داریم. هر میزان مشارکت در این انتخابات بیشتر باشد بر اعتبار داخلی و بین‌المللی ما افزوده می‌شود. مشارکت گسترده مردم در انتخابات پیش‌رو سبب می‌شود که رئیس‌جمهوری با پشتوانه عظیم ملی به میدان بیاید و و همین امر در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان و شیاطین و خنثی‌سازی تبلیغات و القائات سوء آن‌ها بسیار موثر است.

وی با اشاره به اهمیت حضور هوشمندانه و گسترده مردم در انتخابات ۱۵ تیر، گفت: حضور هر چه بیشتر و مسئولانه‌تر مردم در پای صندوق‌های رأی و انتخاب صحیح آنها، در جهت تزریق آرامش بیشتر به جامعه و رفع تنش‌هایی که در برخی مقاطع با آن‌ها مواجه بودیم، مؤثر است. به ضرس‌قاطع می‌توان گفت مشارکت مردم در انتخابات و انتخاب یک فرد صالح به مثابه یک حسنه و یک عمل صالح است.

رئیس عدلیه  بر ضرورت تبیین و تشریح دستاودر‌ها و خدمات قضایی برای مردم و مسئولان در تمامی مقاطع سال و منحصر نکردن این امر به ایام هفته قوه قضاییه تاکید کرد و بیان کرد: با عنایت به مصادف شدن هفته قوه قضاییه با ایام رقابت‌های انتخاباتی، امکان تبیین و تشریح خدمات و دستاورد‌های قضایی از ناحیه مسئولان امر پیش نیامد، لذا ضروریست مسئولان قضایی طی روز‌های آتی به اَشکال و طرق مختلف با مردم و نخبگان و مسئولان ارتباط بگیرند و دستاورد‌ها و خدمات حوزه‌های کاری خود را برای آن‌ها تبیین و تشریح کنند.

قدر مسلم، بسیاری از مسئولان کشور و به طریق اولی، بسیاری از مردم، با بخش عظیمی از خدمات و دستاورد‌های قضایی آشنایی ندارند، این خلأ باید با همت و تبیین‌گری شما مسئولان قضایی رفع شود.

قاضی‌القضات افزود: بحمدالله آقای بابایی رئیس سازمان ثبت، دارای روحیه جهادی و روحیه حضور میدانی و ارتباط‌گیری با مردم و نخبگان و جوامع دانشگاهی و مسئولان هستند، این رویکرد و روحیه باید تقویت شود و به همه مسئولان این سازمان و کلیه مسئولان و مقامات قضایی، هرچه بیشتر سرایت یابد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها