گفت‌وگو با پسر جوان که همکارش را با میله کشت

قتل برای رهایی از سلطه سیاه

دستمزد ۱۵هزار دلاری برای قتل پدر!

پسرجوان که با همدستی دوستش، پدر پولدار خود را کشته است در جریان تحقیقات، قتل را گردن دوستش انداخت. متهمان پس از مصرف کوکائین این جنایت را رقم زدند.
کد خبر: ۱۴۶۳۳۳۵
 
به گزارش خبرنگار جام‌جم، نیمه دوم خرداد امسال زنی با پلیس۱۱۰تهران تماس گرفت و اطلاع داد بوی نامطبوعی از خانه یکی از همسایگانش در زعفرانیه به مشام می‌رسد. ماموران پس از حضور در این خانه با جسد مرد ۶۰ ساله‌ای رو‌به‌رو شدند که آثار ضربه‌های چاقو روی بدنش بود و چند روزی از مرگش می‌گذشت. دلار، لوازم گران‌قیمت و خودروهای خارجی‌اش به سرقت رفته بود.با تحقیق از همسایه‌ها معلوم شد او با پسرش اختلاف داشته و پسر جوان آخرین‌بار حوالی خانه مقتول دیده‌شده که هفته گذشته با دختر مورد علاقه‌اش بازداشت شدند و منکر قتل بودند‌. تحقیقات از آنها ادامه داشت که پسر جوان دو روز پیش اعتراف کرد و گفت‌: با پدرم اختلاف‌های زیادی داشتم و تصمیم به قتل او گرفتم. با دوستم یاشار به خانه‌اش رفتیم و بعد از مشاجره، او را با ضربه‌های چاقو زخمی کرده و با انداختن کمربند دور گردنش خفه‌اش کردیم. وسایل خانه را به هم ریختیم و دلار و خودرو را برای صحنه‌سازی بردیم‌. قرار بود به خارج از کشور برویم. ۱۵ هزار دلار به دوستم دستمزد دادم. با اعتراف پسر مقتول، شامگاه دوشنبه یاشار شناسایی و در خانه‌اش بازداشت شد. او دیروز به شعبه سوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شد و در اظهاراتش گفت: سال‌ها قبل با پسر مقتول در دانشگاهی در کشور هند آشنا شدم. خانواده‌ای پولدار بودند. مادرش خارجی بود و حتی در یکی از سفارتخانه‌ها در تهران کار می‌کرد‌. وقتی به ایران آمدم، مشغول کار آرایشگری شدم. سال گذشته پسر جوان سراغم آمدو فهمیدم والدینش جدا شدند. پدرش اخلاق و رفتار درستی نداشت و همین باعث شده کل اعضای خانواده از او ناراحت باشند. او مثل من کوکایین مصرف می‌کرد. شش ماه قبل به من گفت که تصمیم به قتل پدرش دارد و بعد از آن می‌خواهد با دختر مورد علاقه‌اش ازدواج کند و به خارج از کشور برود. اول این تصمیم را جدی نگرفتم اما دو روز قبل از قتل آمد و آخرین حرف‌ها را با من زد. شب حادثه کوکایین زیادی مصرف کرده بودیم و به خانه پدرش رفتیم، دیگر چیزی یادم نمی‌آید فقط تا رفتن به خانه‌شان یادم است. وقتی به خودم آمدم گفت که پدرش را با چاقو کشته و با کمربند خفه کرده است. 
محمدمهدی براعه، بازپرس شعبه سوم دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر به جام‌جم گفت: متهمان جنایت را برگردن یکدیگر انداختند و تحقیقات از آنها ادامه دارد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها