معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش ملایر خبر داد؛

سنجش ۹۳۷ نوآموز ملایری

آغاز نوبت‌گیری برنامه ملی سنجش نوآموزان جامانده در استان

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به اجرای برنامه ملی سنجش برای نوآموزان جامانده، گفت: سامانه نوبت‌گیری برنامه سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان از ۵ تیرماه فعال شده و ۱۰ مرکز جامع سنجش در سطح استان آماده اجرای برنامه سنجش برای جاماندگان است.
کد خبر: ۱۴۶۲۳۷۹

به گزارش جام جم آنلاین همدان، رسول شیدایی اظهار داشت: سامانه جامع نوبت گیری مختص متولدین نیمه دوم ۹۶ و نیمه اول ۹۷، از تاریخ ۵ تیرماه فعال می شود و ۱۰ مرکز جامع سنجش در شهر همدان و شهرستان‌های ملایر، نهاوند، کبودراهنگ، تویسرکان و اسدآباد آماده اجرای برنامه سنجش برای جاماندگان است.

وی با تاکید بر اهتمام خانواده‌های دارای نوآموز بدو ورود به دبستان برای نوبت‌گیری، خاطرنشان کرد: سامانه نوبت گیری از تاریخ ۵ تیرماه تا ۱۱ تیرماه برای نوبت‌گیری فعال بوده و این تاریخ تمدید نخواهد شد.

شیدایی با بیان اینکه خانواده‌ها برای نوبت‌گیری باید از طریق سامانه پنجره خدمات الکترونیک دولت به نشانی https://sso.my.gov.ir  و پرداخت هزینه به‌صورت‌ الکترونیکی اقدام کنند، گفت: پس از دریافت نوبت با در دست داشتن مدارک مورد نیاز (شناسنامه والدین و نوآموز، کارت واکسن، عکس ۳×۴ نوآموز و پرینت برگه نوبت گیری) به مرکز جامع سنجش مورد نظر مراجعه کنند.

وی به ارزیابی‌های اولیه بینایی، شنوایی، دهان و دندان، مراقبت‌های اولیه سلامت، جسمی _حرکتی و آمادگی تحصیلی در برنامه سنجش اشاره و بیان کرد: در صورت تشخیص برای انجام ارزیابی‌های تخصصی، والدین به مراکز تخصصی ارجاع داده خواهند شد.

شیدایی یادآور شد: نوآموزانی که در مهر ۱۴۰۳ قرار است وارد دوره آموزش ابتدایی شوند، حتما باید در این برنامه مورد ارزیابی قرار گیرند و در غیر این‌صورت از ثبت نام آنان ممانعت به عمل خواهد آمد.

newsQrCode
برچسب ها: همدان سنجش مدرسه
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها