برای اولین بار در کشور؛

نخستین همایش ملی تحقیقات میان رشته‌ای در دندانپزشکی در البرز برگزار شد

نخستین همایش ملی تحقیقات میان رشته‌ای در دندانپزشکی طی روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه، ۳۰ و ۳۱ خرداد ماه در پردیس دانشگاه علوم پزشکی البرز با حضور اساتید و دانشجویان رشته‌های مختلف برای اولین بار در کشور برگزار می‌شود.
نخستین همایش ملی تحقیقات میان رشته‌ای در دندانپزشکی طی روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه، ۳۰ و ۳۱ خرداد ماه در پردیس دانشگاه علوم پزشکی البرز با حضور اساتید و دانشجویان رشته‌های مختلف برای اولین بار در کشور برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۴۶۱۵۳۷

به گزارش جام جم آنلاین البرز،این همایش با هدف ارایه دستاورد‌ها تحقیقاتی در حوزه دندانپزشکی در ارتباط با سایر حوزه‌های پزشکی مثل قلب و عروق، بیهوشی، روان، مدیریت بهداشتی و درمانی، زنان، طب اورژانس، اطفال، داروسازی، و ... و همچنین ارایه راهکار و نمونه‌های جدید بیماری در این خصوص برگزار می‌شود.
شهرام صیادی، رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی البرز در آیین افتتاح این همایش گفت: برگزاری چنین همایش علمی که به تاثیر انواع تخصص‌ها و بخش‌های علوم پزشکی در دندانپزشکی می‌پردازد بسیار مهم است چرا که دید وسیع و آگاهی خوبی به دندانپزشکان می‌دهد که با در نظر گرفتن جزییات بیشتر در گرفتن شرح حال از بیمار قبل از هر اقدام دندانپزشکی، درمان با کیفیت و بی عارضه‌ای برای بیمار انجام شود.

 صیادی ادامه داد: این همایش فرصت خوبی را برای اشتراک تجارب بیشتر دندانپزشکان در تاثیر سایر رشته‌ها و تخصص‌های پزشکی در علم دندانپزشکی به همراه دارد.

وی افزود: رویداد بسیار مهم و خوبی است که این همایش برای اولین بار در کشور به همت دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی البرز شکل گرفت و باید طی سال‌های آینده چنین همایش‌هایی با هدف ارتقا سطح علمی و تخصصی دندانپزشکان و اعتلا سلامت دهان و دندان به ویژه در زمینه‌های مرتبط و تاثیرگذار در این خصوص برگزار شود تا بتوان از دستاورد‌های آن در جامعه و برای ارایه خدمات بهتر به بیماران استفاده کرد.

در ادامه آرزو آقاکوچک زاده، رییس دانشکده دندانپزشکی البرز گفت: این همایش برای نخستین بار در استان البرز و در کشور برگزار می‌شود. ۱۴۰ مقاله توسط دبیرخانه همایش دریافت شد و طی دو روز برگزاری همایش ۶۶ مقاله در قالب سخنرانی در ۱۲ پنل تخصصی ارایه می‌شود و همچنین ۶۰ مقاله در قالب پوستر بررسی خواهد شد.
وی در پایان از همت اعضای کمیته اجرایی، اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان دندانپزشکی که در برگزاری هر چه بهتر این همایش کمک‌کردند، قدردانی کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها