با دستور استاندار مازندران:

۵ تیم امدادی فورا به منطقه سیل زده چالوس اعزام شدند

تیم‌های امدادی و ماشین آلات سنگین با دستور استاندار جهت کمک به مردم گرفتار در سیل اعزام شدند. ‎
کد خبر: ۱۴۶۰۹۰۳

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،استاندار مازندران ضمن دستور به مدیر کل مدیریت بحران و تماس با فرماندار شهرستان دستور داد هرگونه نیاز شهرستان به تیم‌های امدادی باید فوراً تامین و در اختیار شهرستان قرار گیرد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران، گفت: تاکنون ۵ تیم امدادی از اداره کل راهداری، هلال احمر، بسیج، حوادث شهرستان و آب منطقه‌ای مازندران برای کمک به مناطق سیل زده اعزام شدند.

محمدی افزود: از همان لحظات اولیه سیل فرماندار شهرستان به همراه مدیران دستگاه‌های اجرایی خدمات رسان در منطقه حاضر شدند و تاکنون در حال رفع مشکلات به وجود آمده هستند.

فرماندار شهرستان چالوس گفت از ساعت ۱۸ باران شدت پیدا کرد و در منطقه‌ای در دزدبن معروف به رستوران دربند به دلیل ازدیاد مصالح حاصل از سیل و انباشت گل و لای، رودخانه طغیان نموده و برخی از مسافران در حیات رستوران و مسافرانی که در ترافیک مانده بودند گرفتار سیل شدند.

محمد شریفی افزود: در حال حاضر برای سلامت مسافران این محور از سمت تهران از ولی آباد و از سمت مازندران نیز از محور توویر بسته شده است.

هشدار‌های سطح نارنجی از هفته گذشته تاکنون بار‌ها جهت رعایت نکات ایمنی به مردم داده شده بود و تاکیدات موکد برای روز‌های آینده در خصوص احتمال سیل و آبگرفتگی در محور هراز و سوادکوه نیز اعلام شده بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها