فرمانده انتظامی مازندران:

طرح نور در سواحل مازندران اجرا می شود

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به برقراری چتر امنیتی کامل بر سواحل و تفرجگاه های استان گفت: طرح نور در سواحل استان اجرا می شود.
کد خبر: ۱۴۵۹۸۰۰

به گزارش جام جم آنلاین مازندران، سردار حسن مفخمی عصر چهارشنبه در اولین جلسه ساماندهی سواحل و تفرجگاه‌های استان مازندران در قالب اجرای طرح نورضمن تقدیر و تشکر از همکاری همه ارگان‌ها و توجه ویژه استاندار به اجرای طرح نور و برقراری امنیت مطلوب در سواحل و تفرجگاه‌های استان، گفت: در سال جاری با توجه به اشراف اطلاعاتی همکارانم نقاط آسیب پذیر در سواحل مازندران شناسایی شده و به اتفاق تفرجگاه‌های دیگر زیر چتر امنیتی قرار خواهند گرفت.

وی افزود: مازندران به دلیل شرایط جغرافیایی ویژه و نزدیکی به تهران پرجمعیت‌ترین نقطه کشور از مسافرپذیرترین استان هاست به همین دلیل از نظر برقراری نظم و امنیت دارای شرایط خاصی بوده و نیازمند به توجه همه مسئولان، اشراف اطلاعاتی ویژه از سوی انتظامی و تلاش مضاعف همه دستگاه‌های ذیربط است.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به اینکه همه مسافرانی که برای گذران اوقات فراغت خود در تابستان به این نقطه شمالی کشور سفر می‌کنند، میهمان ما بوده و از کرامت انسانی ویژه ای برخوردارند، گفت: هدف ما از اجرای طرح نور در سواحل دریای مازندران و تفرجگاه‌ها در تعطیلات پیش رو و همچنین تابستان آینده، هدفی پیشگیرانه با رویکردی ایجابی و انجام اقداماتی فرهنگی و اجتماعی است.

سردار مفخمی در ادامه بر همراهی اکثریت مردم با پلیس در اجرای طرح‌های انتظامی و امنیتی تاکید کرد و اذعان داشت: گاهی با برخوردی مؤدبانه، هدایت گرانه و رفتاری در خور شأن هموطن فرد با تغییری اساسی مواجه شده و مشکلات به راحتی حل می‌شوند، اما در صورت سرکشی و یا بی توجهی احدی از شهروندان به مسائل امنیتی و یا اخلاقی با چنین فردی برابر قانون برخورد خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان در خاتمه با اشاره به بهره مندی از ظرفیت‌های مردمی در اجرای طرح نور و طرح‌های تابستانه تصریح کرد: در اجرای طرح‌های ساماندهی سواحل و تفرجگاه‌ها از تمام ظرفیت‌های انتظامی، بسیج و پلیس‌های افتخاری به صورت شبانه روزی برای ارائه خدمات انتظامی و امنیتی مطلوب و در خور شأن شهروندان استفاده خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
صعود به عشق مردم وطنم

گفت‌وگوی «جام‌جم» با امیرمحمد دانایی،جوان‌ترین ایرانی صعودکننده به اورست در آستانه سفر به کوه وحشی

صعود به عشق مردم وطنم

نیازمندی ها