چرا باید با وبزی وب‌سایت خودتان را بسازید؟

سایت‌سازها و فروشگاه‌سازهای زیادی هستند که شما برای طراحی وب‌سایت یا فروشگاه اینترنتی دلخواه خودتان، می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.
سایت‌سازها و فروشگاه‌سازهای زیادی هستند که شما برای طراحی وب‌سایت یا فروشگاه اینترنتی دلخواه خودتان، می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.
کد خبر: ۱۴۵۹۰۸۰

یکی از این سایت‌سازها، وبزی است که بر اساس آمار وب‌سایت builtwith، محبوب‌ترین سایت‌ساز ایرانی محسوب می‌شود. ما هم در این مقاله، می‌خواهیم به مزایا و ویژگی‌های وبزی اشاره کنیم و بگوییم که چرا باید سایت خود را با این سایت‌ساز بسازید. تا پایان همراه ما باشید.

چرا انتخاب سایت‌ساز اهمیت دارد؟

وب‌سایت شما، نمایندۀ کسب‌وکارتان در دنیای دیجیتال است؛ به همین خاطر، برای طراحی آن باید به‌سراغ سایت‌سازی بروید که هم از نظر فنی قدرتمند باشد و هم اینکه امکانات متنوعی را با قابلیت شخصی‌سازی در اختیار شما بگذارد.

وبزی نیز امکانات جذابی را برای ساخت یک سایت فوق‌العاده به شما ارائه می‌کند؛ از قالب‌های متنوع گرفته تا ابزارهای کاربردی و حرفه‌ای. دلایل مختلفی وجود دارد که چرا باید وبزی را به‌عنوان سازندۀ وب‌سایت خود انتخاب کنید.

چرا با وبزی سایت و فروشگاه اینترنتی خودمان را بسازیم؟

1. رابط ساده و کاربرپسند

برای کار با وبزی لازم نیست که یک طراح وب‌سایت استخدام کنید یا اینکه دانش فنی خاصی مثل برنامه‌نویسی بلد باشید؛ بلکه کافیست که کار با ماوس را بدانید و بتوانید اجزای مختلف وب‌سایت خودتان را با چند کلیک کنار هم بچینید.

وبزی یک سایت‌ساز درگ اند دراپ است و همین ویژگی باعث شده تا به‌سرعت کار با آن را یاد بگیرید و به یک طراح وب‌سایت حرفه‌ای تبدیل شوید! همچنین در داشبورد مدیریتی خود می‌توانید:

  • ابزارهای متنوعی را به وب‌سایت و فروشگاه خود اضافه کنید؛
  • محتوای وبلاگتان را به‌روزرسانی کنید؛
  • وب‌سایت خود را به ابزارهای تحلیلی مثل Google Analytics متصل کنید.

2. قالب‌های متنوع با امکان ویرایش کامل

وبزی قالب‌های آماده‌‌ای دارد که برای طراحی هر وب‌سایت و فروشگاهی مناسب است؛ از قالب رزومه گرفته تا فروشگاه لوازم جانبی موبایل.

این قالب‌ها به‌صورت دسته‌بندی‌شده هستند و شما می‌توانید با انتخاب دستۀ مورد نظرتان، قالب‌هایی را پیدا کنید که با موضوع وب‌سایت شما هم‌خوانی دارند.

ویژگی مهم قالب‌های وبزی این است که شما می‌توانید کوچک‌ترین بخش آن‌ها را هم ویرایش کنید و متناسب با نیاز و هدف خودتان تغییر دهید.

3. شروع رایگان

شروع کار با وبزی و استفاده از تمامی خدمات آن تا 14 روز رایگان است. در ادامه و در صورتی که از خدمات آن راضی بودید، می‌توانید یکی از پکیج‌ها را متناسب با نوع نیازتان خریداری کنید؛ در این صورت، حتی اگر به هر دلیلی نخواهید که با وبزی وب‌سایت خودتان را بسازید، هیچ ضرری نکرده‌اید.

همچنین لازم است بدانید که پکیج‌های وبزی به‌گونه‌ای طراحی شده که شما فقط برای ویژگی هایی که نیاز دارید، هزینه پرداخت می‌کنید.

4. پشتیبانی حرفه‌ای

پشتیبان‌های حرفه‌ایِ وبزی، به هر سؤالی که در زمان شروع یا حین کار با این سایت‌ساز داشته باشید پاسخ می‌دهند. شما می‌توانید از طریق ایمیل، چت یا تلفن،‌ با تیم پشتیبانی وبزی تماس بگیرید و سؤال یا مشکل خود را مطرح کنید.

5. سئو قدرتمند

یکی از بخش‌های مهم سئو، سئوی تکنیکال است که به زیرساخت‌های وب‌سایت شما مربوط می‌شود. در وبزی تمامی اصول تکنیکال سئو به‌درستی و با نهایت دقت انجام شده است. همچنین امکان سفارشی‌سازی بخش‌هایی مثل تگ عنوان، توضیحات متا، URL، برچسب‌ها و... برای شما فراهم است.

از طرفی، هم در آکادمی وبزی و هم در صفحۀ آموزش سئو وبزی، می‌توانید آموزش‌های مرتبط را مطالعه کنید و جایگاه وب‌سایت خود را در نتایج گوگل ارتقا دهید.

6. ابزارهای کامل

وبزی پکیج کاملی از ابزارهای پیشرفته و حرفه‌ای را برای مدیریت وب‌سایت و فروشگاه اینترنتی‌، در اختیار شما می‌گذارد. این ابزارها بسته به نوع پکیجی که انتخاب می‌کنید برای شما فعال می‌شود و نیازی نیست که برای استفاده از هر کدام، هزینۀ جداگانه‌ای پرداخت کنید. بخشی از خدمات و ابزارهای وبزی عبارت‌اند از:

  • افزودن نامحدود محصول
  • ویرایش گروهی محصول
  • ساخت وبلاگ و مدیریت آن
  • چند زبانه کردن وب‌سایت
  • خدمات رزرو آنلاین برای وب‌سایت‌های خدماتی مثل بیمارستان، هتل و آرایشگاه
  • تنظیم زمان آماده‌سازی و ارسال محصول
  • اضافه‌کردن سرویس حمل‌ونقل آنلاین
  • صدور فاکتور آنلاین
  • سیستم انبارداری
  • و... .

همچنین لازم است بدانید که این امکانات، به‌طور دائم به‌روزرسانی می‌شوند و در بازه‌های زمانی مختلف، ویژگی‌های جدیدی به وبزی اضافه می‌شود.

7. سازگاری با موبایل

بیش از نیمی از ترافیک اینترنت را دستگاه‌های تلفن همراه تشکیل می‌دهند؛ به همین خاطر، اگر وب‌سایت شما برای برای موبایل بهینه نشده باشد، مخاطبان زیادی را از دست می‌دهید.

وب‌سایت‌هایی که با وبزی ساخته می‌شوند، به‌طور ‌خودکار با موبایل و تبلت سازگار هستند و به بهترین شکل در نمایشگرهای کوچک نمایش داده می‌شوند. اگر هم تمایل داشتید که شیوۀ نمایش وب‌سایت خود در موبایل و تبلت را ویرایش کنید، می‌توانید این کار را با استفاده از ویرایشگر وبزی انجام دهید.

8. استفاده از هوش مصنوعی

یکی از مزایای مهم وبزی، بهره‌مندی از هوش مصنوعی است. وبزی برای قسمت جست‌وجوی فروشگاه‌های اینترنتیِ خود، از هوش مصنوعی استفاده می‌کند؛ به‌طوری که جست‌وجوگر فروشگاه‌ساز وبزی می‌تواند غلط املایی را تشخیص دهد و وقتی که مشتری شما کالایی را با غلط تایپی یا املایی جست‌وجو می‌کند، نتیجه را به‌درستی نمایش می‌دهد.

جمع‌بندی: با وبزی در کمتر از 15 دقیقه صاحب سایت شوید!

در این مقاله، به شما گفتیم که چرا انتخاب سایت‌ساز مهم است و وبزی، به‌عنوان محبوب‌ترین سایت‌سایز ایرانی، چه ویژگی‌ها و مزایایی دارد.

به‌طور کلی باید بگوییم که وبزی یک تکنولوژی جدید و پیشرفته برای طراحی فروشگاه اینترنتی و وب‌سایت است که با استفاده از ابزارهای حرفه‌ای، امکان ساخت یک سایت منحصر‌به‌فرد را در کمتر از یک ربع به شما می‌دهد. برای کار با این فروشگاه‌ساز، شما به استخدام طراح سایت یا یادگیری دانش فنی خاصی مثل برنامه‌نویسی نیاز ندارید.

برای شروع کار با وبزی هم کافیست که به صفحه اول این فروشگاه‌ساز بروید و روی گزینۀ «رایگان شروع کنید» کلیک کنید. در ادامه، قالبی را که بیشتر دوست دارید و به کسب‌وکارتان نزدیک‌تر است انتخاب کنید و مطابق با سلیقۀ خودتان آن را ویرایش کنید.

اگر هم برای طراحی و ساختن وب‌سایت سؤالی دارید، می‌توانید با تیم پشتیبانی وبزی به‌صورت آنلاین یا با شماره تلفن 02122225064 در تماس باشید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها