استاندار سیستان وبلوچستان گفت:

احداث اولین بازارچه صنایع دستی در زاهدان

سیستان وبلوچستان کارگاه سازندگی

تلاش بی وقفه مجموعه دولت، سیستان وبلوچستان را به کارگاه سازندگی تبدیل کرده است .
کد خبر: ۱۴۵۸۸۳۳

به گزارش جام جم آنلاین،استاندار سیستان و بلوچستان در نشست با جمعی از علما، معتمدین، سران طوایف و اقشار مختلف مردم شهرستان های زاهدان خاش گفت: شهید حجت السلام والمسلمین رییسی همواره بر تلاش شبانه روزی مسئولان و خدمت بی منت به مردم تاکید می کرد، ما نیز باید همچون رئیس جمهور شهیدمان برای توسعه کشور و خدمتگزاری به مردم تلاش کنیم .
کرمی ظهار داشت: با نگاه ویژه دولت سیزدهم به سیستان و بلوچستان و تلاش بی وقفه مجموعه دولت، شاهدیم که استان به کارگاه طرحهای راهسازی تبدیل شده و بسیاری از طرحها نیز مورد بهره برداری قرار گرفته است.
وی تصریح کرد: استان سیستان وبلوچستان سرزمین فرصت ها و ظرفیت های بی نظیر است و خداوند ثروت زیادی را به این منطقه عطا کرده که باید توسط جوانان و افراد خلاق و توانمند این مرز و بوم بالفعل شود و مورد بهره برداری قرار گیرد.
استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به نقش موثر تعاونی ها در توسعه و رشد هر منطقه ادامه داد: باید تعاونی در حوزه‌های مختلف شکل بگیرد و بخشی از سهام در طرحهای مختلف به مردم اختصاص پیدا کند.
وی با اشاره به همت مضاعف مدیران در اجرای طرحها ها خاطرنشان کرد: به همت دولت سیزدهم و پیگیری های انجام شده خوشبختانه شاهد آبگیری سد کهیر بودیم که این کار خدمتی بزرگ و ماندگار از دولت سیزدهم در سیستان و بلوچستان است و علی رغم مشکلات اقتصادی کشور طرحی که سال ها معطل مانده بود اجرایی و به بهره برداری رسید و مردم از برکات آن بهره مند شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
صعود به عشق مردم وطنم

گفت‌وگوی «جام‌جم» با امیرمحمد دانایی،جوان‌ترین ایرانی صعودکننده به اورست در آستانه سفر به کوه وحشی

صعود به عشق مردم وطنم

نیازمندی ها