فرمانده انتظامی روانسر؛

بار قاچاق پیکان به مقصد نرسید

کشف ۱۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در گچساران

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از کشف کالای قاچاق به ارزش تقریبی ۱۰ میلیارد ریال در محور دیلم به گچساران خبر داد.
کد خبر: ۱۴۵۸۶۸۵
به گزارش جام جم آنلاین،سرهنگ ارسلان خادمیان گفت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان گچساران در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با هماهنگی مرجع قضائی در محور دیلم به گچساران ایست و بازرسی دایر کردند.
وی افزود: مأموران حین انجام ایست و بازرسی به ۶ خودروی حامل کالای قاچاق شامل یک کامیون ایسوزو، یک دستگاه سمند، یک دستگاه پژو پارس، ۲ دستگاه پژو ۴۰۵ و یک دستگاه وانت آریسان مشکوک شدند و آن‌ها را متوقف کردند.
خادمیان تصریح کرد: مأموران در بازرسی از خودرو‌های مذکور ۲ هزار بسته انواع مواد خوراکی، ۴۶۰ دستگاه انواع لوازم خانگی و آشپزخانه، ۱۶ هزار عدد انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، ۱۴۰۰ ثوب لباس قاچاق کشف و ضبط کردند.
وی در ادامه تصریح کرد: کارشناسان ارزش تقریبی کالا‌های کشف شده را ۱۰ میلیارد ریال اعلام کرده اند.
فرماندهی انتظامی شهرستان گچساران با اشاره به اینکه رانندگان خودرو‌ها دستگیر و به مرجع قضائی تحویل و خودرو‌ها نیز به پارکینگ منتقل شدند، خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاقچیان و اخلالگران در امور اقتصادی، باتوجه به نزدیکی به بنادر جزو اولویت‌های انتظامی این شهرستان است و اطلاع رسانی به موقع شهروندان در زمینه اعمال مجرمانه به ویژه در بحث کالای قاچاق، فضای شهرستان را برای مجرمان ناامن خواهند کرد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها