پیام تسلیت مدیر کل صدا و سیمای بوشهر؛

خادم صادق ملت

پیام مشترک مسئولان استان بوشهر؛

در پی شهادت "سیدالشهدای خدمت" حضرت آیت الله رئیسی

به گزارش جام جم و به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، آیت الله حسینی بوشهری نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری، احمد محمدی زاده استاندار بوشهر و سردار رزمجو فرمانده سپاه استان بوشهر با صدور پیامی، شهادت آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران و همراهان را به مقام معظم رهبری ، مردم ایران و مردم دارالحماسه استان بوشهر تسلیت گفتند.
کد خبر: ۱۴۵۷۴۷۰
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
"مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبديلًا"
 
بدینوسیله شهادت ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران حضرت آیت الله رئیسی و همچنین آیت الله آل هاشم امام جمعه محترم تبریز، امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، دکتر رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، فرمانده یگان حفاظت ریاست جمهوری سردار موسوی و کادر پرواز را به محضر امام زمان (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و مردم شریف ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می نماییم .
 
"شهید آیت الله رئیسی" در تمامی فراز و نشیب های انقلاب بویژه در قوه قضاییه، تولیت آستان قدس رضوی و هیئت دولت و مجلس خبرگان رهبری مجاهدتی الهی از خود به جای گذاشت و منشاء تحولات کارآمدی گردید.سید محرومان برای خدمت به مردم شبانه روز تلاش می کرد و در مسیر خدمت رسانی به مردم به درجه رفیع شهادت نائل آمد. 
 
"خادم الرضا و خادم ملت"، تمام زندگی خود را وقف خدمت به مردم کرد و در دل مردم شریف ایران و سایر مسلمانان جهان جای دارد و این پیوند ناگسستنی است. وی سیدالشهدای خدمت به انقلاب و خادم الرضا(علیه السلام) و مجاهد فی سبیل الله در راه حمایت از مردم مسلمان محور مقاومت بود و تمام توان خود را برای تحقق آرمان ها و ارزش های انقلاب و هدایت های امام راحل عظیم الشان و مقام معظم رهبری به کار گرفت و تمام زندگی خود را وقف انقلاب و مردم نمود.
 
"آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، آیت الله حسینی بوشهری نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری، احمد محمدی زاده استاندار بوشهر و سردار رزمجو فرمانده سپاه استان بوشهر"
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
صعود به عشق مردم وطنم

گفت‌وگوی «جام‌جم» با امیرمحمد دانایی،جوان‌ترین ایرانی صعودکننده به اورست در آستانه سفر به کوه وحشی

صعود به عشق مردم وطنم

نیازمندی ها