
به گزارش جام جم آنلاین،دکتر منصور مهمان نواز، اظهار کرد: همزمان با اولین روز هفته سلامت و با تلاش شبانه روزی کارشناسان بهداشت محیط شبکه بهداشت شهرستان در بازدید از سطح شهر برای حفظ سلامت شهروندان از واحدهای صنفی مواد غذایی مقدار تقریبی ۴ هزار کیلوگرم مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته و فاسد کشف شد.
وی افزود: این اقلام غیر قابل مصرف توسط بازرسان بهداشت محیط و به دستور مقام قضایی و با حضور نمایندگان ادارات ذیربط معدوم شد.
وقتی «جوکر» هم دیگر جواب نمیدهد
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند