به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رسانه ملی، مجتبی کشوری در نشست خبری گزارش برنامههای نوروز و رمضان رسانه ملی که امروز در سازمان صداوسیما برگزار شد، ضمن یادآوری این نکته که در این گزارش درباره بازدیدها صحبت میکنیم و نه میزان بازدیدکنندگان، اظهار کرد: با استفاده از ابزار دادهکاوی، حدود ۵۰۰ هزار محتوای تقطیع شده از برنامههای نوروز و ماه رمضان رسانه ملی در چهار پلتفرم تلگرام، اینستاگرام، روبیکا و ایتا جمعآوری کردهایم که در مجموع یک میلیارد و نیم بازدید داشتهاند.
وی افزود: در این میان در تلگرام ۱۷۳ میلیون بازدید، در اینستاگرام ۱.۱ میلیارد بازدید، در ایتا ۸۵.۵ میلیون بازدید و در روبیکا ۱۳۹ میلیون بازدید ثبت شده است.
مدیرکل اتاق وضعیت معاونت فضای مجازی با بیان اینکه در میان برنامهها نیز «محفل» با ۴۰۵ میلیون بازدید، «زندگی پس از زندگی» با ۲۷۸ میلیون، «سال نو» شبکه سه با ۱۱۸ میلیون، «برمودا» در ایام عید ۱۰۳ میلیون و «شب عیدی» شبکه دو با ۷۹ میلیون بازدید در ردیف پرمخاطبترین برنامهها قرار داشتند عنوان کرد: در میان ویدئوهایی از مجموعههای نمایشی، «نون خ» با ۶۴ میلیون بازدید، «زیرخاکی» با ۳۹ میلیون بازدید، «هفتسر اژدها» با ۲۴.۵ میلیون بازدید و «رستگاری» با ۵.۱ میلیون بازدید در شبکههای اجتماعی دیده شدند.
رئیس مرکز تحقیقات آلودگی هوای دانشگاه علوم پزشکی تهران در گفتوگو با جام جم آنلاین:
سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در گفتوگو با جام جم آنلاین:
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
جواد فروغی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
گفتوگو با منوچهر آذری، بازیگر،گوینده،مجری وصداپیشه پیشکسوت رادیو و تلویزیون
فاطمه مجلل در گفتوگو با «جامجم»:
رئیس مرکز تحقیقات آلودگی هوای دانشگاه علوم پزشکی تهران در گفتوگو با جام جم آنلاین: