گزارش میدانی خبرنگار جام‌جم از همراهی چند ساعته با دستفروشان مترو

پابه‌پای دستفروشان دور از چشم مامورها

ببینید ا عملیات اطفای حریق در بازارچه جیرفت

مصیب سمندری، مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری جیرفت از مهار آتش‌سوزی بامداد امروز در بازار دستفروشان این شهر پس از ساعت‌ها تلاش آتش‌نشانان شهرداری جیرفت خبر داد.
کد خبر: ۱۴۶۶۳۴۰
تعداد بازدید : 16

به گزارش جام‌جم‌آنلاین،مصیب سمندری، مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری جیرفت از مهار آتش‌سوزی بامداد امروز در بازار دستفروشان این شهر پس از ساعت‌ها تلاش آتش‌نشانان شهرداری جیرفت خبر داد.

وی اظهار کرد: آتش‌نشانان جیرفت پس از سه دقیقه از اعلام حریق به محل رسیده و با اقدام سریع خود، حریق را کاملا اطفا و از گسترش آن جلوگیری کردند.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری جیرفت با اشاره به اخطارهای مکرر به کسبه این بازارمبنی به احتمال آتش‌سوزی گفت: بازار دستفروشان شهر جیرفت همواره دارای مشکلات ایمنی بوده و بارها نیز در مورد هشدار و تذکر داده شده اما کسبه به تذکرات ایمنی هیچ توجهی نداشتند‌.

سمندری با تشکر از حضور در صحنه آتش‌نشانان گفت: آتش‌نشانان سازمان آتش نشانی شهرداری جیرفت با آمادگی لازم و تجهیزات ویژه اطفای حریق در این عملیات حساس با سرعت عمل آتش‌سوزی را قبل از گسترش و سرایت به مغازه‌های همجوار و انبار الیاف کاملا اطفا کردند.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری جیرفت با بیان اینکه در این حادثه خوشبختانه تلفات جانی نداشته‌ایم، افزود: خسارت مالی این حادثه در دست بررسی است.

سمندری با تشکر از همراهی و همکاری آتش‌نشانی مدیریت شهرک‌های صنعتی جنوب، اورژانس پیش بیمارستانی  دانشگاه علوم پزشکی و هلال‌احمر جیرفت گفت: از شهروندان و کسبه شهر جیرفت درخواست داریم، همزمان با کسب و کار به فکر ایمن‌سازی محل کار خود نیز باشند تا اتفاق تلخی رخ ندهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها