دست در دست هم برای ایران
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد

دست در دست هم برای ایران

در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد

ساخت ایران با نیروی انسانی جوان و انقلابی

استفاده از نیرو‌های انسانی جوان، مومن و انقلابی برای پیشرفت و آسایش کشور ضروری است. به همین دلیل رئیس جمهور منتخب باید از تفکر یک بعدی خودداری کرده و برای بهبود شرایط کشور از اقشار مختلف کمک بگیرد.
استفاده از نیرو‌های انسانی جوان، مومن و انقلابی برای پیشرفت و آسایش کشور ضروری است. به همین دلیل رئیس جمهور منتخب باید از تفکر یک بعدی خودداری کرده و برای بهبود شرایط کشور از اقشار مختلف کمک بگیرد.
کد خبر: ۱۴۶۳۸۵۶
نویسنده علی بابایی کارنامی | نماینده مجلس شورای اسلامی

انتخابات ریاست جمهوری با مشارکت خوب مردم به سرانجام رسید و این روز‌ها رئیس جمهور منتخب باید برای رفع مشکلات کشور و خواسته‌های مردم برنامه ریزی مناسبی انجام دهد. در این بین لازم به یادآوری است که تدابیر و راهبرد‌های رهبر انقلاب در عرصه انتخابات سبب شد پس از حادثه‌ای که برای رئیس جمهور شهید و همراهان ایشان اتفاق افتاد، چهاردهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری به درستی برگزار شود و ما شاهد حضور پرشور مردم باشیم. این دستاورد درحالی ایجاد شد که دشمنان و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی تلاش داشتند تا مشارکت در انتخابات را کاهش دهند.

‌افزون بر این انتخابات ریاست جمهوری اخیر به شکلی برگزار شد که مانند برخی سال‌های گذشته با انتخابات شورا‌های شهر و روستا همراه نبود، چراکه برگزاری همزمان این انتخابات در افزایش مشارکت تاثیر گذار بوده است. اما در چهاردهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری که پس از حادثه‌ای تلخ نیز برگزار شد، مردم تنها برای انتخاب رئیس جمهور منتخب خود به صحنه آمدند و رقابتی جدی را شکل دادند.
 
به این ترتیب در کنار قدردانی از مردم باید از همه کاندیدا‌ها و حامیان آن‌ها نیز تشکر کرد، زیرا به‌درستی در عرصه انتخابات حاضر شدند. به این شکل ضمن عرض تبریک به آقای پزشکیان باید یادآور شد که اکنون زمان آن است که رقابت به رفاقت بدل شود. به عبارت دیگر این توصیه رهبر انقلاب باید مد نظر رئیس جمهور منتخب کشورمان باشد و برای این مهم ایشان باید از تمام ظرفیت‌های داخل کشور برای برطرف کردن مشکلات استفاده کند.

آقای پزشکیان به خوبی نسبت به اهمیت استفاده از تمام ظرفیت‌های داخل کشور آگاه هستند، زیرا ایشان برای پنج دوره نماینده مجلس بوده‌اند و می‌دانند که برای عملکرد بهتر در کشور باید به گونه‌ای اقدام کرد که از ظرفیت دیگر قوای کشور نیز بهره برد. در واقع ایشان باید برای ایجاد اتحاد و همدلی در کشور تلاش کند و هنگام معرفی کابینه‌اش به شاخص‌هایی که رهبر انقلاب در بیانات‌شان به آن اشاره فرموده‌اند، توجه ویژه‌ای داشته باشد.

بنابراین استفاده از نیرو‌های انسانی جوان، مومن و انقلابی برای پیشرفت و آسایش کشور ضروری است. به همین دلیل رئیس جمهور منتخب باید از تفکر یک بعدی خودداری کرده و برای بهبود شرایط کشور از اقشار مختلف کمک بگیرد، همان طور که اقشار مختلف جامعه نیز در انتخابات حاضر شدند.

 در واقع حضور پرشور اقشار مختلف جامعه در انتخابات پشتوانه‌ای برای نظام است و رئیس جمهور منتخب باید به گونه‌ای برای رفع مشکلات کشور اقدام کند که مردم ایران به آینده‌ای بهتر بیش از گذشته امیدوار شوند. چنین رویکردی نشان می‌دهد که در کشورمان تلاش‌ها بر مدار قانون انجام می‌شود و تک تک آرایی که مردم به صندوق انداختن قابل احترام است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها