در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد

هشدار پهپادی به رژیم صهیونیستی

حمله پهپادی انصارالله یمن هشداری برای رژیم صهیونیستی است، چراکه اگر بخواهد از بی‌توجهی جامعه جهانی برای ادامه جنایت در غزه استفاده کند، محور مقاومت و به ویژه انصارالله با استفاده از امکاناتی که در اختیار دارند، می‌توانند رژیم صهیونیستی را به شدت تنبیه کنند.
حمله پهپادی انصارالله یمن هشداری برای رژیم صهیونیستی است، چراکه اگر بخواهد از بی‌توجهی جامعه جهانی برای ادامه جنایت در غزه استفاده کند، محور مقاومت و به ویژه انصارالله با استفاده از امکاناتی که در اختیار دارند، می‌توانند رژیم صهیونیستی را به شدت تنبیه کنند.
کد خبر: ۱۴۶۵۲۶۵
نویسنده  حسن هانی‌زاده | کارشناس جهان عرب

۲۸۷ روز از آغاز جنگ در غزه می‌گذرد با این حال رژیم صهیونیستی همچنان نتوانسته به اهدافی که برای خود در نظر گرفته بود دست پیدا کند. این درحالی است که شکست‌های ترمیم ناپذیر رژیم صهیونیستی نیز هر روز آشکار‌تر می‌شود. برای نمونه می‌توان به اقدام تنبیهی اخیر انصارالله علیه رژیم صهیونیستی اشاره کرد که با پرتاب آخرین مدل پهپادی صورت گرفت. در واقع این عملیات مقاومت یمن نیز در چارچوب اقداماتی قرار می‌گیرد که محور مقاومت برای کمک به مردم غزه انجام می‌دهد.

لازم به یادآوری است که در طول روز‌های گذشته متاسفانه رژیم صهیونیستی حملات وحشیانه‌ای را علیه مردم غزه صورت داده که منجر به شهادت صد‌ها زن و کودک شده است.

این در حالی است که در فضای جامعه جهانی نیز متاسفانه هیچ گونه اقدام بازدارنده‌ای انجام نمی‌شود. به عنوان مثال ایالات متحده این روز‌ها درگیر فضای انتخابات ریاست جمهوری است و مساله غزه و شرایط ساکنان آن به حاشیه رانده شده و مورد توجه دولتمردان آمریکایی نیست. نکته دیگر اینکه این روز‌ها باید به آن توجه داشت این است که در آستانه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا یک نوع مسابقه بین جمهوری خواهان و دموکرات‌ها برای نزدیک شدن به لابی صهیونیستی و کمک به آن‌ها شکل گرفته است و وعده‌های ترامپ به لابی صهیونیستی برای کمک‌های بیشتر نشان می‌دهد، جمهوری خواهان و دموکرات‌ها در جنایات رژیم صهیونیستی شریک هستند. علاوه بر این کشور‌های اروپایی نیز هیچ گونه اقدامی علیه رژیم صهیونیستی انجام نمی‌دهند.

در چنین شرایطی، اما هشدار‌هایی به تازگی مطرح شده است، برای نمونه سید‌حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان در آخرین سخنرانی خود نسبت به هرگونه ماجراجویی رژیم صهیونیستی علیه لبنان و ادامه کشتار مردم غزه هشدار داد.

به این ترتیب عملیات اخیر انصارالله که همراه با اقداماتی در حوزه جنگ الکترونیک بود و سبب قطع سیستم ارتباطی پلیس، آتش‌نشانی و فرودگاه‌های رژیم صهیونیستی شد، پیامی است برای این رژیم تا جنایت و کشتار مردم مظلوم غزه را ادامه ندهد. به عبارت دیگر حمله پهپادی انصارالله یمن هشداری برای رژیم صهیونیستی است، چراکه اگر بخواهد از بی‌توجهی جامعه جهانی برای ادامه جنایت در غزه استفاده کند، محور مقاومت و به ویژه انصارالله با استفاده از امکاناتی که در اختیار دارند، می‌توانند رژیم صهیونیستی را به شدت تنبیه کنند، چراکه انصارالله در حوزه جنگ الکترونیک و پهپاد‌های رادارگریز از توانمندی بالایی برخوردار است و می‌تواند معادله جنگ را به سمت محور مقاومت تغییر دهد.

بنابراین اقدام اخیر یمن در حمله به تل آویو و نابود کردن سیستم‌های مخابراتی و الکترونیکی رژیم صهیونیستی می‌تواند هشداری جدی برای رژیم صهیونیستی تلقی شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها