‌دو قطبی سازی دغدغه‌های جامعه را افزایش می‌دهد
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت‌وگو با جام جم آنلاین:

‌دو قطبی سازی دغدغه‌های جامعه را افزایش می‌دهد

‌‌در گفت‌وگو با جام جم آنلاین مطرح شد

‌دو قطبی‌سازی علیه سرمایه‌های اجتماعی

سخنگوی کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی کشور با اشاره به اینکه دو قطبی سازی در کشور سبب کاهش سرمایه‌های اجتماعی می‌شود، گفت: کاندیدا‌های ریاست جمهوری باید از سیاه نمایی و ناامید کردن مردم نیز پرهیز کنند.
سخنگوی کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی کشور با اشاره به اینکه دو قطبی سازی در کشور سبب کاهش سرمایه‌های اجتماعی می‌شود، گفت: کاندیدا‌های ریاست جمهوری باید از سیاه نمایی و ناامید کردن مردم نیز پرهیز کنند.
کد خبر: ۱۴۶۳۲۱۶

به گزارش جام جم آنلاین، ولی‌الله بیاتی درباره لزوم پرهیز کاندیدا‌ها و اعضای ستاد آن‌ها از دو قطبی سازی در جامعه افزود: در کشورمان هر شخصی که پای صندوق رای می‌آید انقلابی است، البته شاید افرادی نیز رای ندهند با این حال نمی‌توان گروهی از مردم را جبهه انقلاب نامید و عده دیگری را مقابل آن‌ها قرار داد.

وی ادامه داد: چنین رویکردی به دوقطبی سازی منجر می‌شود و کاملا اشتباه است.

 سخنگوی کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی کشور با اشاره به اینکه رهبر انقلاب تاکید کرده‌اند که کاندیدا‌ها باید از تخریب یکدیگر پرهیز کنند، عنوان کرد: کاندیدا‌ها و اعضای ستاد آن‌ها باید خود را اثبات کرده و از برنامه‌هایشان برای آینده کشور بگویند.

بیاتی یادآور شد: رعایت نکردن اخلاق سیاسی از سوی کاندیدا‌ها و حامیان آن‌ها پسندیده نیست و به نظام آسیب خواهد زد. 

وی با اشاره به اینکه همه باید برای مشارکت حداکثری تلاش کنند، بیان کرد: رهبر انقلاب نیز فرموده اند که شرکت در انتخابات و انتخاب شخص اصلح تکلیف است. 

سخنگوی کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی کشور با اشاره به اینکه انتخابات باید در آرامش و فضایی منطقی برگزار شود، ادامه داد: در چنین شرایطی مردم می‌توانند به راحتی انتخاب اصلح را انجام دهند.

بیاتی با تاکید بر اینکه کاندیدا‌ها باید از سیاه‌نمایی و ناامید کردن مردم پرهیز کنند، یادآور شد: کاندیدا‌ها باید برنامه‌هایی ارائه کنند که قابل اجرا باشد، زیرا پرداختن به تئوری آسان است، اما اجرای برنامه‌ها شرایط متفاوتی دارد. به همین دلیل کاندیدا‌ها باید وعده‌هایی به مردم بدهند که قابلیت اجرا داشته باشد.

‌وی با اشاره به اینکه ارائه وعده‌های غیر قابل اجرا پیامد‌هایی برای کشور به همراه دارد، خاطرنشان کرد: برای نمونه در سال‌های گذشته وعده‌هایی از سوی مسئولان داده شده که تاکنون نیز اجرایی نشده است، باید مراقب بود که چنین رویکردی سبب کاهش سرمایه‌های اجتماعی کشور می‌شود.

سخنگوی کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی کشور با اشاره به اینکه ارزش‌های انقلاب اسلامی مشخص است، توضیح داد: کاندیدا‌ها باید براساس این ارزش‌ها عمل کنند و وعده‌هایی ندهند که خارج از چارچوب نظام است.

وی ادامه داد: در واقع ارائه وعده‌های غیر قابل اجرا به نوعی فریب دادن مردم است.

‌بیاتی با اشاره به اینکه کاندیدا‌ها نباید از دستاورد‌های نظام غفلت کنند، بیان کرد: برای نمونه عملیات وعده صادق سبب ایجاد اقتدار برای کشور شده است و ما نباید با دست خودمان این اقتدار را تضعیف کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها