
به گزارش جام جم آنلاین،رئیس ایستگاه آتش نشانی شهرداری بیضا گفت: بر اثر برخورد خودرو پژو پارس با خودرو سمند در ابتدای قطعه ۷ آزادراه شیراز – اصفهان ۸ نفر از سرنشینان هر دو خودرو مصدوم شدند.
زراعت پیشه افزود: مصدومان این حادثه با سه دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به بیمارستانهای شیراز منتقل شدند.
او ادامه داد: این تصادف همچنین ترافیک سنگین و نیمه مسدود شدن بیش از سی دقیقهای این آزاد راه را به همراه داشت.
کارشناسان پلیس راه آزادراه شیراز – اصفهان علت این تصادف را انحراف به چپ خودرو پژو پارس اعلام کردند.
وقتی «جوکر» هم دیگر جواب نمیدهد
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند