فرمانده انتظامی استان بوشهر خبرداد؛

عملیاتی شدن طرح برخورد با ادمین تارنماهای شایعه ساز

با حضور اصحاب رسانه؛

عملکرد فرماندهی انتظامی شهرستان دشتستان در سال ۱۴۰۲ تشریح شد

سرهنگ محمودیان گفت: زبان رسانه و قدرت قلم بهترین یاور ماست و عملیات انتظامی هرچند موفقیت آمیز باشد اما بدون رسانه ناقص است و شما رسانه ها قدرت پنهان ما در جامعه هستید.
کد خبر: ۱۴۴۹۸۸۱
نویسنده داریوش محبی-خبرنگار

به گزارش خبرنگار جام جم/سرهنگ محمدرضا محمودیان، فرماندهی انتظامی شهرستان دشتستان در خصوص نقش رسانه ها در تولید امنیت بیان کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه سربازان خط مقدم مبارزه با دشمن در عرصه رسانه و فضای مجازی هستند و مادامی که سواد و بینش رسانه ای در مسیر نظام باشد آرامش و امنیت پایدار خواهد بود. 

وی در خصوص پیوند و همراهی اصحاب رسانه با فراجا گفت: زبان رسانه و قدرت قلم بهترین یاور ماست و عملیات انتظامی هرچند موفقیت آمیز باشد اما بدون رسانه ناقص است و شما رسانه ها قدرت پنهان ما در جامعه هستید، رسانه ها مأموران آفندی امنیت هستند و سهم اعظم تولید امنیت از شماست که در جبهه رسانه ای همرزم و همدوش ما هستید. 

سرهنگ محمودیان در بحث کشفیات فرماندهی انتظامی شهرستان دشتستان افزود: در حوزه جرایم خشن با کشف ۹۵ درصدی و در سرقت های کلان ۷٠ درصد وقوعات کشف شده است. در حوزه سرقت خودرو با ۹۵ درصد کشفی و در قتل ها با کشف ۹۷ درصدی و دستگیری و طرد اتباع بیگانه با رشد ۱۱٠ درصدی نسبت به سال گذشته را شاهدیم. همچنین کاهش ۱٠ درصدی در حوادث ترافیکی، کشف ۱۱٠ درصدی سوخت و فراورده های نفتی، افزایش ۱٠٠ درصدی کشف خودروهای خارجی، کشف ۴۸٠ درصدی پارچه و افزایش ۲٠ درصدی توقیف خودروهای شوتی حاصل زحمات شبانه روزی همکاران زحمتکش در تولید امنیت شهرستان دشتستان است. 

او خاطر نشان کرد: در بحث سگ گردانی طی ابلاغی که داریم برخورد این پدیده در دستور کار است و مأموریت به پلیس راهور ابلاغ شده است. فرماندهی انتظامی شهرستان دشتستان اظهار داشت: طرح امنیت و آرامش برای مبارزه با خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر در محلات برگزار گردید که با توجه به آلودگی مناطق به مواد مخدر، خرده فروشان و توزیع کنندگان را شناسایی و نسبت به پاکسازی آنها در دو سطح اقدام می شود. 

محمودیان بیان کرد: امنیت مردم خط قرمز ماست و گواه ما شهدای گرانقدری است که فراجا برای امنیت تقدیم کرده است و ما پاسبانان حریم و حرمت خون شهداییم. 

وی در خصوص معتادین متجاهر گفت: همه معتادان خیابانی در زمره معتادین متجاهر نیستند و وظیفه فراجا جمع آوری و انتقال آنها به کمپ های بازپروری و ترک اعتیاد است که همواره انجام وظیفه کرده ایم و برطرف شدن این معضل اجتماعی نیازمند اراده و همکاری بین دستگاهی است و همه باید با تمام توان پای کار باشند.

محمودیان افزود: موتورسیکلت های سنگین به غیر از پیست های موتورسواری، مجاز نیستند و از تردد آنها در محدوده شهری و جاده های بین شهری جلوگیری و برخورد می شود. او در مورد موتورهای پاکشتی گفت: پاکشتی ها چون بیشترشان مجوز قانونی ورود ندارند و صرفا کارکردشان در کشتی ها و اسکله هاست و برای محدوده شهری ایمنی نیستند بنابراین نه شماره می شوند و نه بیمه و تردد پاکشتی ها ممنوع است و در قالب اطلاعیه ای به شهروندان آگاهی رسانی کرده ایم و خواهشمندیم دوباره اطلاع رسانی کنید چون جمع آوری پاکشتی در دستور کار است و بی شک موتورهای جمع آوری شده به دستگاه قضایی ارجاع می شود و ضمن جریمه، مصادره می گردند. همچنین بدلیل نداشتن شماره و بیمه و ثبت نشدن در سامانه های اطلاعاتی، اگر سرقت شوند و یا جرمی با آنها صورت گیرد کار شناسایی و کشف را سخت و پیچیده می کند. 

وی در خصوص امنیت در ایام تعطیلات نوروزی گفت: طرح پاکسازی و امنیت تفرجگاهها در دستور کار است و با جدیت دنبال می کنیم و از شهروندان می خواهیم همچون همیشه در کنار ما باشند تا بتوانیم آرامش و امنیت را برقرار سازیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها