به میزبانی فرمانداری دشتستان انجام گرفت؛

برگزاری جلسه شورای اداری

فرماندار دشتستان خبرداد؛

افتتاح ۶ بند آبخیزداری در شهرستان

افتتاح ۶ بند آبخیزداری در شهرستان
۶ پروژه تجمیعی بند سنگ ملاتی مربوط به منابع طبیعی و آبخیزداری در نینیزک، انارستان و بیدو به ارزش ۹۵ میلیارد ریال افتتاح گردید.
کد خبر: ۱۴۴۸۴۱۳

به گزارش خبرنگار جام جم-زهرا ماندنیان فرد-با حضور احمد بنافی فرماندار دشتستان، مهندس گرشاسبی مدیرکل منابع طبیعی استان و‌ جمعی از مسئولین شهرستان ۶ پروژه تجمیعی بند سنگ ملاتی مربوط به منابع طبیعی و آبخیزداری در نینیزک، انارستان و بیدو به ارزش ۹۵ میلیارد ریال افتتاح گردید.
فرماندار دشتستان گفت:اگر می‌خواهیم دچار بحران آب کشاورزی در آینده نشویم راهی جز کاهش مصرف آب از طریق اصلاح الگوی کشت و افزایش منابع آب از طریق توسعه زیرساخت‌های مربوط به سازه‌های آبخیزداری و توجه بیشتر به حوزه آبخوان داری نداریم.
 
newsQrCode
ارسال نظرات

نیازمندی ها