نشست خبری رئیس آموزش و پرورش شهرستان دشتستان با اصحاب رسانه؛

تیرماه امسال نیروهای جدید به مدارس معرفی خواهند شد

به میزبانی فرمانداری دشتستان انجام گرفت؛

برگزاری جلسه شورای اداری

فرماندار دشتستان در جلسه شورای اداری روز شنبه اظهار داشت: همه مسئولین در ایجاد و افزایش امید در جامعه مسئول هستند و این ماموریت و وظیفه ما است که در جامعه انگیزه ایجاد کنیم
کد خبر: ۱۴۱۷۱۶۵
نویسنده زهرا ماندنیان فرد-خبرنگار

به گزارش جام جم آنلاین بوشهر/فرماندار دشتستان در جلسه شورای اداری روز شنبه ۳۱ تیرماه ضمن تشکر از زحمات تک تک مسئولین از انتصابات اخیر دشتستان خبر داد.

احمد بنافی همچنین از برگزاری ستاد بزرگداشت هفته دولت و معرفی دبیر ستاد گفتگو کرد و از کلنگ زنی ها و بهره‌برداری از پروژه‌هایی که با حضور استاندار و معاونین ایشان انجام خواهد گرفت خبر داد.

وی افزود از دستگاه‌هایی که با اصحاب رسانه در ارتباط و تعامل نیستند گله‌مند هستنم و این ارتباط دو سویه باید انجام گیرد تا کارهای بزرگی که دستگاه‌ها انجام می‌دهند با مردم به اشتراک گذاشته شود.

ایشان در زمینه مدیریت مصرف گفت: در حوزه آب و برق چالش‌های بزرگی داشته‌ایم که تاکنون در پرتو برکات الهی هنرمندانه از این بحران عبور کرده ایم و باید دستگاه‌های اجرایی این موضوع را مدیریت کنند.روزانه آب پایدار در شهرستان چک می‌شود و شهرستان در صدر موفقیت در توزیع آب است و همچنین در حوزه روستایی چالش هایی نیز داریم که در حال بررسی می باشد.

فرماندار دشتستان همچنین از ازدواج ۳۴ زوج شهرستان از طریق ازدواج آسان در امسال خبر داد.

وی در خصوص اردوهای دانش آموزی افزود: برنامه ریزی‌هایی جهت اردوهای دانش آموزی بدون ممیزی دانش آموزان و همچنین برگزاری اردو برای مبلغین صورت گرفته است.

ایشان در پایان بیان کرد: اعتبارات سال ۱۴۰۲ توزیع شده‌اند و شهرستان دشتستان در صدر اعتبارات استان قرار گرفته است.

برگزاری جلسه شورای اداری

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها