شرکت امنیت دریایی «امبری» توضیحاتی تکمیلی را در رابطه با کشتی وابسته به رژیم صهیونیستی که در جنوب شرق عدن هدف قرار گرفت ارایه داد.
کد خبر: ۱۴۴۷۸۶۳

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از الجزیره، شرکت امنیت دریایی «امبری» توضیحات جدیدی را در خصوص کشتی صهیونیستِ هدف گرفته‌شده در جنوب شرق عدن منتشر کرد.

این شرکت اعلام کرد که این کشتی صهیونیست هدفِ ۲ انفجار قرار گرفته است که یکی از این ۲ انفجار در فاصله‌ای دور اتفاق افتاده است.

همچنین بر اساس توضیحات شرکت امنیت دریایی «امبری» پس از وقوع این ۲ انفجار عرشه کشتی صهیونیست آتش گرفته و دچار حریق شده است.

شرکت امبری تاکید کرد که وقوع آتش‌سوزی در عرشه این کشتی کانتینری وابسته به رژیم صهیونیستی، به زیان‌های مادی انجامیده، اما این حادثه تلفات جانی در پی نداشته است.

گفتنی است کمی پیش‌تر شرکت امنیت دریایی «امبری» از حمله به یک کشتی کانتینری وابسته به رژیم صهیونیستی در فاصله ۸۸ مایلی عدن خبر داد. بر اساس گزارش امبری این کشتیِ وابسته به رژیم صهیونیستی با پرچم لیبریا در حال حرکت در دریا بوده است. همچنین شرکت امنیت دریانوردی امبری اعلام کرد که کشتی صهیونیستِ هدف گرفته‌شده، درخواست کمک کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها