بسیاری از افراد تمایل دارند که سفر به سایر کشورها را تجربه کنند و با فرهنگ، تاریخ، طبیعت، شیوه زندگی مردم، غذاها و صنایع دستی آن کشور آشنا ‌شوند.
کد خبر: ۱۴۴۴۵۷۳

یکی از کشورهایی که جاذبه‏های گردشگری و تفریحی بسیاری دارد، کشور ترکیه است. این کشور سالیانه میزبان بسیاری از مسافران از سراسر جهان است که به این کشور سفر می‏کنند. طبق آمار منتشر شده از وزارت فرهنگ و گردشگری کشور ترکیه، ایرانیان بسیاری از استانبول بازدید می‏کنند که بخش زیادی از آن‏ها مسافران تهران بوده‎اند؛ بنابراین پرفروش‏ترین بلیط هواپیما خارجی از مبدا ایران پرواز تهران استانبول است. اگر می‏خواهید در این زمینه اطلاعاتی را کسب کنید تا پایان با ما همراه باشید.

پرفروش‌ترین بلیط هواپیما خارجی برای کدام مقصد است؟

سفر به استانبول

استانبول یکی از شهرهای کشور ترکیه است که نیمی از آن مانند اروپا و نیم دیگر آن آسیایی است. استانبول شهر گنبد ایاصوفیه، شاهکار بیزانس، گنجینه ارزشمند معماری جهان و شهر کباب‌های ترکی است. این شهر توریستی دارای چند فرهنگ با پیشینه تاریخی بسیار غنی است. جاذبه‏های گردشگری و مکان‏های دیدنی این شهر بسیار زیاد است. برای رفتن به استانبول تنها کافی است شما اقدام به خرید و رزرو بلیط برای پرواز تهران استانبول از سایت‏های معتبر کنید تا سفری بی‏دغدغه و لذت‎بخش را تجربه کنید.

 

پرفروش‎ترین مقصد بلیط هواپیما خارجی برای ایرانیان مربوط به کدام کشور است؟

یکی از پرفروش‎ترین بلیط‏های خریداری شده توسط ایرانیان بلیط استانبول به تهران و بالعکس است؛ زیرا استانبول یک شهر زیبا در ترکیه است که یکی از محبوب‏ترین مقصدهای ایرانیان برای سفرهای خارجی است. سفر به این شهر درکنار جاذبه‏های بسیاری که دارد، نسبت به سایر کشورها قیمت مناسب‏تری دارد. در واقع شهر استانبول به‏ دلیل قدمت تاریخی، امکانات تفریحی، هتل‌ها و مراکز خرید بسیار متنوعی که دارد یکی از شهرهای محبوب‌ جهان است. کشور ترکیه باتوجه به  قرارگیری در همسایگی ایران بسیاری از آداب و رسوم آن نزدیک به ایرانیان است، به ‏همین دلیل سالانه خیلی از افراد استانبول را برای سفر و تفریح انتخاب می‎کنند.

مسافت تهران تا استانبول با هواپیما

 اگر شما قصد سفر با پرواز تهران استانبول را دارید باید بدانید که فاصله هوایی از تهران به استانبول حدود 2041 کیلومتر است. البته این مسافت باتوجه‌به شرایط جوی و نوع ایرلاینی که انتخاب می‏کنید، ممکن است کمی تغییر کند. همچنین باتوجه‌به اینکه مقصد پرواز شما کدام یک از فرودگاه‏های استانبول باشد، قطعا بر فاصله تهران تا استانبول تاثیر دارد.

پرفروش‌ترین بلیط هواپیما خارجی برای کدام مقصد است؟

بهترین زمان خرید بلیط استانبول

استانبول یکی از شهرهایی است که در هر فصلی از سال میزبان بسیاری از مسافران خارجی است. بهترین زمان برای خرید بلیط هواپیما استانبول، فصل بهار و پاییز است. در این فصل‏ها این شهر زیبا دارای آب‌وهوای بسیار خوبی است. البته سفر به استانبول در فصل تابستان نیز بسیار لذت‎بخش است، اما درصورتی‏که تمایل دارید که در زمان خلوت و ارزانی به این شهر سفر کنید، پیشنهاد ما به شما سفر در فصل زمستان است؛ زیرا در این فصل قیمت بلیط هواپیما تهران به استانبول بسیار مناسب‏تر است و نیازی نیست که برای خرید بلیط هزینه بیشتری را پرداخت کنید.

چه شهرهایی پرواز به استانبول دارند؟

همان‌طور که می‏دانید استانبول یکی از شهرهای محبوب ترکیه و انتخاب اول ایرانیان برای سفر به ترکیه است. علاوه‏ بر پرواز تهران استانبول، تعداد پروازهای روزانه به استانبول از سایر شهرهای ایران بسیار زیاد است. فرودگاه‎هایی که امکان پرواز مستقیم به استانبول را دارند به ‎شرح زیر است:

  • پرواز تبریز به استانبول به ‎طور مستقیم از طریق فرودگاه شهید مدنی در تبریز انجام می‎شود. این فرودگاه یکی از بزرگترین فرودگاه‏های ایران است. شما با خرید بلیط هواپیما تبریز به استانبول این امکان را خواهید داشت که چند ساعت بعد در استانبول باشید.
  • پرواز مشهد به استانبول از شهر مشهد، از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی نژاد مشهد صورت می‏گیرد.
  • فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان نیز این امکان را دارد که پرواز مستقیم به استانبول را انجام دهد.
  • پروازهای شیراز به استانبول از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید دستغیب شیراز انجام خواهد گرفت.
  • پرواز مستقیم ارومیه به استانبول نیز از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید باکری امکان‌پذیر است.
  • فرودگاه بین‌المللی دیرستان قشم نیز میزبان پروازهای مستقیم قشم به استانبول است.

پرفروش‌ترین بلیط هواپیما خارجی برای کدام مقصد است؟

قیمت بلیط تهران به استانبول

اگر شما قصد سفر به استانبول و خرید بلیط برای پرواز تهران استانبول را دارید، باید به این نکته توجه کنید که عوامل بسیاری بر قیمت بلیط تهران استانبول تاثیر دارد. به‏عنوان مثال ایرلاین پرواز شما و زمان سفرتان در قیمت بلیط تاثیر دارد. اما در حالت کلی پایه پرواز ایرلاین‌های ایرانی قیمت مناسب‏تری نسبت به  ایرلاین‌های ترکیه‌ای دارند. شرکت هواپیمایی و خدماتی که در طول سفر به شما ارائه می‏دهند، نیز در قیمت بلیط تهران استانبول تاثیر دارد. همچنین مسیر تهران استانبول، یک مسیر پرتقاضا است و اگر شما تعطیلات را برای سفر خود انتخاب کنید باافزایش قیمت مواجه خواهید شد.

قیمت بلیط استانبول به تهران

مسیر استانبول به تهران، مسیر بازگشت بسیاری از ایرانیان است که قصد بازگشت از کشور ترکیه را دارند. درصورتی‌که شما در روزهای پایانی تعطیلات قصد داشته باشید که به ایران بازگردید، با افزایش قیمت روبه‌رو خواهید شد. همچنین نوع پروازی که انتخاب می‏کنید، نیز در این افزایش قیمت موثر است؛ زیرا برخی از پروازها خدمات بیشتری را به مسافران ارائه می‌دهند و طبیعتا هزینه‌ بیشتری دریافت می‌کنند. در بین ایرلاین‌های خارجی هم تفاوت سطح کیفیت و قیمت وجود دارد.

پرفروش‌ترین بلیط هواپیما خارجی برای کدام مقصد است؟

خرید و رزرو بلیط هواپیما ترکیه

همان‌طور که بیان کردیم یکی از پرفروشترین بلیط هواپیما خارجی توسط ایرانیان، بلیط پرواز تهران استانبول است، زیرا استانبول شهری پر از جاذبه است که هم نزدیک به کشور ایران است و هم نسبت به سایر سفرهای خارجی کم هزینه است. اگر شما قصد سفر به استانبول را دارید، می‏توانید به‎صورت آنلاین از طریق سایت‏های معتبر مانند اسنپ تریپ اقدام به‏خرید بلیط کنید. در واقع شما با خرید بلیط هواپیما استانبول از طریق سایت اسنپ تریپ دیگر نگرانی بابت مشکلات پیش و پس از خرید بلیط هواپیما نخواهید داشت. از مزایایی خرید و رزرو بلیط از طریق این سایت تضمین خرید ارزانترین بلیط هواپیما ترکیه و پشتیبانی 24 ساعته توسط تیم پشتیبانی است.

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها