با حضور استاندار گلستان عملیات اجرایی نخستین پروژه مسکن حمایتی کشور در گلستان و در اراضی ۷ هکتاری راه وشهرسازی در شهر قرق با ۵۸ واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امدادآغاز شد.
با حضور استاندار گلستان عملیات اجرایی نخستین پروژه مسکن حمایتی کشور در گلستان و در اراضی ۷ هکتاری راه وشهرسازی در شهر قرق با ۵۸ واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امدادآغاز شد.
کد خبر: ۱۴۴۳۸۷۲
نویسنده شبیر دائمی

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان عیسی بابایی مدیرکل کمیته امداد استان گلستان گفت : درحاشیه دیدارهای مردمی استاندار گلستان ، برای نخستین بار عملیات اجرایی مسکن حمایتی کشورویژه مددجویان کمیته امداد در استان گلستان و در شهر قرق، با ۵۸ واحد مسکونی آغاز شد و مددجویان تحت حمایت علاوه بر دریافت سرانه های ابلاغی حوزه مسکن این نهاد و کمک‌های بلاعوض از تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی بنیاد مسکن نیز برخوردار خواهند شد.

وی یکی از مشکلات عدیده خانواده های تحت حمایت را نداشتن زمین برای احداث مسکن بر شمرد وافزود: با انعقاد تفاهم نامه با وزارت راه وشهرسازی و سایر دستگاههای متولی زمین ، سعی می کنیم این مشکل را نیز حل کنیم .

بابایی با اشاره به هم افزایی کمیته امداد، راه وشهرسازی و بنیاد مسکن درساخت این ۵۸ واحد مسکونی گفت: استفاده از ظرفیت های درون و برون سازمانی رویکرد کمیته امداد امام خمینی (ره) برای رفع مشکل مسکن مددجویان است، چراکه مسکن یکی از ماندگارترین و درعین حال گران ترین خدمات این نهاد است و لازم است با هم افزایی و همکاری، مشکل مددجویان را رفع کنیم.

 مدیرکل کمیته امداد استان گلستان با اشاره به اینکه متقاضیان این پروژه توسط کمیته امداد استان معرفی خواهند شد، گفت: زمین این پروژه توسط راه و شهرسازی تأمین شد و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ضمن تأمین و پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ۳۵۰ میلیون تومانی کار ساخت این واحدها را نیز برعهده دارد.

گفتنی است : درحال حاضر بیش از۸۵۰۰ خانوار تحت حمایت کمیته امدادفاقد زمین مسکونی برای داشتن سرپناه هستند

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها