رویداد بزرگ مردمی اشتغال در ساوجبلاغ برگزار می‌شود
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز خبر داد؛

رویداد بزرگ مردمی اشتغال در ساوجبلاغ برگزار می‌شود

مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز :

بیست و یکمین کنفرانس ملی فیزیک، سرآغازی برای اتفاقات مبارک علمی، پژوهشی و آموزشی برای مدارس سراسر کشور خواهد بود

آئین اختتامیه بیست و یکمین کنفرانس ملی آموزش فیزیک و یازدهمین کنفرانس آزمایشگاه و فیزیک با حضور حجرگشت مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز، معتمدی پدر فیزیک ایران و دیگر مسئولین برگزار شد.
آئین اختتامیه بیست و یکمین کنفرانس ملی آموزش فیزیک و یازدهمین کنفرانس آزمایشگاه و فیزیک با حضور حجرگشت مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز، معتمدی پدر فیزیک ایران و دیگر مسئولین برگزار شد.
کد خبر: ۱۴۴۰۳۴۹

به گزارش جام جم آنلاین البرز،علی حجرگشت مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز در این آئین گفت: اتفاقاتی که در این روز‌ها در استان البرز به همت همه دست اندرکاران پیش آمد، قطعا سرآغازی برای اتفاقات مبارک علمی، پژوهشی و آموزشی برای مدارس سراسر کشور خواهد بود.

وی افزود: وظیفه خود می‌دانم از همه دست اندرکاران تشکر ویژه‌ای داشته باشم، به ویژه از دکتر عبداللهی استاندار محترم البرز که حمایت‌های ویژه‌ای داشتند؛ همچنین از بنیاد فرهنگی نصر، عوامل اجرایی این کنفرانس، تمامی همکاران در آموزش و پرورش استان البرز، تمامی پیشکسوتان از جمله استاد معتمدی و سایر بزرگانی که به جهتی به بنای علمی این همایش افزودند و سال‌ها در این حوزه فعالیت داشته، پژوهش و مطالعات و تحقیقاتی را انجام داده اند، تشکر می‌کنم.

حجرگشت ادامه داد: آموزش و پرورش جایگاه اینگونه اتفاقات مهم آموزشی و پژوهشی و تربیتی است، هر چند به دلایلی که وجود دارد شاید کمتر به این مسائل در آموزش و پروش پرداخته شود؛ اما وظیفه و رسالت شماست تا اتفاقاتی را که در این کنفرانس افتاد را به کل کشور نشر بدهید، اینگونه نباشد که کارگاه‌های برگزاری شده، آزمایش ها، مقالات انجام شده و ... در مدت این سه روز مختص همکاران حاضر باشد، بلکه آن را باید به سراسر کشور منتشر کرد.

وی گفت:همایشی که برگزار شد می‌بایست سرآغاز بسیاری از اتفاقات مبارک در زمینه علمی، آموزشی و فرهنگی در کشور باشد که حتما این اتفاقات به یاری شما رقم خواهد خورد. یکی از آثار این همایش‌ها این است که شاید بعضی از برنامه‌ها را در سیستم‌ها و پیگیری‌های اداری نتوان به دست مسئولین رساند، ولی این اتفاقاتی که در فضای همدلی و صمیمیت برگزار می‌شود، قطعا گفته می‌شود و به یک تعامل و درک مشترکی در آموزش و پرورش خواهیم رسید.

مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز ادامه داد:الحمدالله شاهد این هستیم که در آموزش و پرورش صف بین مسئولین و کلاس کمتر شده و مدارس به تحولی در حوزه تعلیم و تربیت نزدیک می‌شوند. آموزش و پرورش در دوره جدید علی رغم همه مسائل و مشکلاتی که دارد، کار‌های بزرگی را در حوزه‌های مختلف اعم از برگزاری امتحانات به شیوه‌های جدید نسبت به خرداد سال گذشته به انجام رسانده است.

وی اظهار داشت: مسال هم قطعا سال بزرگی برای آموزش و پرورش خواهد بود، همانطور که می‌دانید در سه پایه متوسطه دوم، امتحان به صورت نهایی است و تاثیری که امتحانات و معدل در کنکور و پذیرش دانشگاه دارد، بسیار حائز اهمیت است، بنابراین باید یک مقدار جدی‌تر به آموزش در مدرسه بپردازیم.

حجرگشت در پایان اظهار کرد: شاید آن مرجعیت مدرسه و معلم به دلایلی در سال‌های اخیر کمتر شده باشد و نیاز باشد که یک بار دیگر این مرجعیت به معلم و مدرسه برگردد، یکی از اقدامات همین برگزاری ارزشیابی هاست و ما امسال مقداری از این اثر را تجربه کردیم. علی رغم تنوع مدارس، تنوع جغرافیایی مدارس و ... که در آموزش و پروش وجود دارد، ولی آموزش و پرورش هم باید بداند که برای آینده چه کاری باید انجام دهد.

قابل ذکر است در این کنفرانس سه روزه معاونین استاندار و مشاور استاندار البرز، کاظمی معاون محترم آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش، زارعی رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش، سلطانیان مدیر کل آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در سفر به استان البرز از نزدیم در جریان روند برگزاری این رویداد قرار گرفتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها