مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز خبر داد؛

رویداد بزرگ مردمی اشتغال در ساوجبلاغ برگزار می‌شود

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز از برگزاری رویداد بزرگ مردمی اشتغال، معرفی مستقیم کارجویان به واحدهای تولیدی در شهرستان ساوجبلاغ خبر داد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز از برگزاری رویداد بزرگ مردمی اشتغال، معرفی مستقیم کارجویان به واحدهای تولیدی در شهرستان ساوجبلاغ خبر داد.
کد خبر: ۱۴۴۰۲۵۰

به گزارش جام جم آنلاین البرز،عبدالله دارایی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز با اعلام این خبر گفت: با ابلاغ مقام عالی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی با پیگیری قرارگاه جهادی اشتغال شهرستان ساوجبلاغ و همکاری مدیریت شهری شهر‌های هشتگرد، مهستان و دانشگاه‌های منطقه، فراخوان بزرگ معرفی مستقیم نیرو‌های کار به واحد‌های تولیدی در ساوجبلاغ برگزار می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز گفت: در رویداد مردمی اشتغال بیش از ۷۰۰ فرصت شغلی با همکاری کارفرمایان محترم در ۲۵ دی ماه در مجتمع فرهنگی ۹ دی هشتگرد، مدیران واحد‌های تولیدی، صنعتی و منابع انسانی شرکت‌های فعال منطقه، به صورت مستقیم با کارجویان گفتگو و نیرو‌های انسانی مورد نیاز خود را جذب و استخدام می‌کنند.

عبدالله دارایی گفت: رویداد مردمی اشتغال، فرصت مناسبی است کارفرمایان واحد‌های تولیدی و صنعتی در فضای مناسب نیاز‌ها و فرصت‌های شغلی خود را ارائه کنند و کارجویان نیز بدون واسطه ضمن گفتگو با مدیران منابع انسانی و کارفرمایان و ارائه رزومه و تخصص‌های کاری خود در جذب و استخدام در واحد‌های تولیدی اقدام کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز در ادامه خاطرنشان کرد: در رویداد مردمی اشتغال برابر هماهنگی‌های به عمل آمده در فرصت‌های شغلی برای فارغ التحصیلان دانشگاهی، دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته‌های فنی و مهندسی مورد نیاز واحد‌های تولیدی و صنعتی نیز حضور خواهند یافت تا با همکاری دانشگاه‌های آزاد واحد‌های نظرآباد و هشتگرد، نسبت به استخدام فارغ التحصیلان دانشگاه اقدام شود.

کارجویان می‌توانند علاوه بر مراجعه مستقیم و حضوری به اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان ساوجبلاغ، به صورت تلفنی نیز با شماره گیری ۰۲۶۴۴۲۲۲۹۱۵ و ۰۲۶۴۴۲۲۴۰۴۵ داخلی ۶ یا ۱۱۸ سوالات خود را در این خصوص مطرح کنند و برای حضور در برنامه فوق ثبت نام کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها