توافق برای کاشت محصول کم آب بر و پر درآمد کاکتوس اپونتیا در بخش بوشکان؛

برداشت بی‌رویه آب از دشت بوشکان

با حضور معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرمانداری دشتستان و رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان با جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد؛

یادآوری هفته بصیرت،مراسم9دی و سالگرد شهادت سردار سلیمانی

مراسم 9 دی در روز شنبه راس ساعت 14:30 در میدان 9 دی برازجان که همزمان با افتتاحیه این میدان می باشد با سخنرانی اقای جلال زاده سخنران ملی برگزار می گردد.
کد خبر: ۱۴۳۷۳۸۰

به گزارش خبرنگار جام جم-زهراماندنیان فرد-معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرمانداری دشتستان در نشست با جمعی از خبرنگاران شهرستان خاطر نشان کرد:هفته بصیرت و همچنین 9 دی که حماسه حضور مردم در مقابل فتنه گران است را در پیش رو داریم که فرمانداری با کمک مجموع ادارات آموزش و پرورش چهارگانه دشتستان در طول هفته بصیرت تدارکاتی دارند که اجرایی خواهد شد.

وی اشاره کرد مراسم 9 دی در روز شنبه راس ساعت 14:30 در میدان 9 دی برازجان که همزمان با افتتاحیه این میدان می باشد با سخنرانی اقای جلال زاده سخنران ملی برگزار می گردد و مسئول برگزاری برنامه ها رئیس سازمان تبلیغات اسلامی دشتستان می باشد.

بارگاهی در خصوص برگزاری مراسمات هفته آینده بیان کرد: مراسم ویژه در مدارس و دانشگاه ها،مراسم سالروز شهادت سردار سلیمانی،هفته بزرگداشت زن و اجتماع بزرگ فرزندان حاج قاسم برگزار می گردند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی دشتستان در پایان افزود:برحسب وظیفه ای که داریم برنامه در سطح شهر و شهرستان را به صورت مناسبتی برگزار خواهیم کرد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها