فرماندار دشتستان در جلسه شورای ترافیک شهرستان گفت: در حوزه ترافیک متاسفانه با انباشتی ازعقب افتادگی‌ها از سال‌های قبل مواجه هستیم که امیدواریم با برنامه‌ریزی تا سه سال آینده به وضعیت ایده‌آل برسیم
کد خبر: ۱۳۸۶۰۹۷

به گزارش جام جم آنلاین بوشهر و به نقل از روابط عمومی فرمانداری دشتستان ،احمد بنافی فرماندار دشتستان در جلسه شورای ترافیک شهرستان گفت: در حوزه ترافیک متاسفانه با انباشتی ازعقب افتادگی‌ها از سال‌های قبل مواجه هستیم که امیدواریم با برنامه‌ریزی تا سه سال آینده به وضعیت ایده‌آل برسیم.

فرماندار دشتستان با تذکر اینکه مصوبات شورای ترافیک با اهتمام و جدیت اجرایی شوند، اضافه نمود: اعضای شورای ترافیک با اولویت‌بندی کارها در حوزه ترافیک با استانداردها و الگوهای ترافیکی کارها را به سرانجام برسانند.
بنافی تاکید کرد: شناسایی و رفع خطر از نقاط حادثه خیز شهرستان باید با اولویت در دستور کار تمامی ادارات متولی باشد و در این خصوص اصلاح مهندسی برخی از نقاط جاده‌ای، ترمیم پوشش آسفالت ،خط کشی جاده، نصب تابلو های راهنمایی و رانندگی و تعریض محور های مواصلاتی روستایی هرچه سریعتر انجام شود.
گفتنی است پس از این جلسه فرماندار دشتستان به همراه ، پلیس راه ، شهرداری ، اورژانس و راهور از ورودی شهر برازجان ازسمت شیراز جهت پایش و اصلاح ، بازدید میدانی نمودند.
 
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها