به گزارش جام جم آنلاین همدان، علی خاکسار با اشاره به نصب ۳۰ تابلو اطلاعرسانی سرویسهای بهداشتی و ۱۰۰ برچسب رسیدگی به شکایات در استان همدان اظهار کرد: در راستای ساماندهی سرویسهای بهداشتی، در مرحله اول ۳۰ تابلوی راهنمای سرویس بهداشتی در محورهای اصلی استان برای آگاهی گردشگران، مسافران و زائران نصب شد و کار ساخت و نصب ۲۰ تابلوی دیگر در دست اقدام است.
وی با اشاره به اینکه وضعیت سرویسهای بهداشتی در مسیرهای بینراهی و دیگر اماکن باید در شأن گردشگران باشد و این امر مورد تأکید مقام عالی وزارت متبوع است، مطرح کرد: نظافت کامل سرویسهای بهداشتی، نصب کد شناسایی و شماره سامانه رسیدگی به شکایات، تعمیر شیرآلات فرسوده و ... از جمله اقداماتی است که در راستای بهسازی و ساماندهی سرویسهای بهداشتی بینراهی برای ارائه خدمات به مسافران و زائران در سطح شهرستانها انجام شده است.
خاکسار با بیان اینکه ساماندهی مراکز خدماتی و سرویسهای بهداشتی در محورهای مواصلاتی استان از مهمترین برنامههای ادارهکل میراثفرهنگی استان همدان است و تاکنون دو میلیارد ریال لوازم مورد نیاز برای تجهیز این سرویسهای بهداشتی هزینه شده، خاطرنشان کرد: در این مسیرها بیش از ۱۷۰۰ چشمه سرویس بهداشتی در مجتمعهای خدماتی، رستورانهای بینراهی، زائرسراها و مساجد خدمات مطلوب را به مسافران و زائران ارائه میدهند.
وی بیان کرد: استان همدان با ظرفیتهای بسیار خوبی که در حوزه گردشگری دارد، ایجاد تأسیسات و زیرساختهای این حوزه برای توسعه و رشد این صنعت ضروری است و با تحقق این امر شاهد جذب گردشگران، افزایش مدت ماندگاری مسافر و کاهش تصادفات جادهای در استان خواهیم بود.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
ابراهیم الموسوی، نماینده پارلمان لبنان در گفتوگو با «جامجم»:
در گفتوگو با بهرام کلهرنیا، دبیر هفدهمین جشنواره تجسمی فجر عنوان شد
رئیس کمیسیون عمران و حملونقل شورای شهر تهران درگفتوگو با «جامجم»:
«جامجم» در گفتوگو با مدیر بخش زلزله و خطرپذیری مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، دلایل بروز و راههای مهار فرونشست زمین را بررسی میکند