مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر مازندران خبر داد:

آماده‌باش کامل نیرو‌های امدادی هلال‌احمر مازندران

در پی هشدار سازمان هواشناسی از احتمال وقوع سیل و آب‌گرفتگی در استان‌های مازندران و گلستان، امدادگران آماده‌باش شدند.
کد خبر: ۱۴۳۳۱۱۵

به گزارش جام جم آنلاین مازندران، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر مازندران از آماده‌باش امدادگران و نجاتگران این جمعیت در پی صدور هشدار سطح نارنجی و بارندگی رگباری و احتمال وقوع سیلاب خبر داد.

غلامعلی فخاری افزود: در پی هشدار سطح نارنجی هواشناسی و بارندگی رگباری شدید و احتمال وقوع سیلاب و آبگرفتگی معابر، امدادگران و نجات‌گران جمعیت هلال‌احمر مازندران به حالت آماده‌باش درآمدند.

وی‌افزود: در اخطاریه سازمان هواشناسی نسبت به آب گرفتگی معابر، جاری شدن روان آب، سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل‌ها، رانش زمین و ریزش سنگ در محور‌های کوهستانی، اختلال در تردد‌های جاده‌ای و خسارت به سازه‌ها، تأسیسات و شکستن درختان هشدار داده شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر مازندران گفت: با توجه به هشدار فوق، ضروری است مردم ضمن احتیاط در تردد جاده‌ای، پرهیز از اسکان در کنار رودخانه‌ها و اجتناب از صعود به ارتفاعات نسبت به رعایت هشدار‌های ایمنی در سیلاب اهتمام لازم را داشته باشند.

فخاری خاطرنشان کرد: تمامی امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان و عوامل پشتیبان در ستاد و شعب در حالت آماده باش کامل قرار دارند تا در صورت بروز حوادث احتمالی به حادثه دیدگان امدادرسانی کنند.

 

 

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها