مشاور امور زنان و خانواده فرمانداری کرج با اشاره به برگزاری گردهمایی بزرگ بانوان سرآمد و شاخص شهرستان کرج با رویکرد روایتگری از نقش اجتماعی زنان  در مشارکت انتخاباتی گفت: بانک مشخصات بانوان نخبه و فرهیخته شهرستان کرج نیز در حوزه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، ورزشی و.. تهیه و تدوین شده است.
مشاور امور زنان و خانواده فرمانداری کرج با اشاره به برگزاری گردهمایی بزرگ بانوان سرآمد و شاخص شهرستان کرج با رویکرد روایتگری از نقش اجتماعی زنان در مشارکت انتخاباتی گفت: بانک مشخصات بانوان نخبه و فرهیخته شهرستان کرج نیز در حوزه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، ورزشی و.. تهیه و تدوین شده است.
کد خبر: ۱۴۳۱۵۰۸

به گزارش جام جم آنلاین البرز و به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان کرج، سپیده غفاری با اعلام این خبر افزود: بدستور فرماندار محترم شهرستان کرج طی مکاتبه ای با تمامی دستگاه ها، ادارات و شهرداری های کلانشهر کرج نمایندگانی از بانوان فرهیخته و فعال فرهنگی و اجتماعی، روابط عمومی و رسانه ای شناسایی شدند.

وی با اشاره به برگزاری اولین گردهمایی بانوان فرهیخته و نخبه شهرستان کرج در آستانه انتخابات اسفندماه افزود: بدستور فرماندار محترم از ماه ها قبل ظرفیت های اجتماعی و فرهنگی بانوان نخبه اجتماعی، فرهنگی و رسانه ای شهرستان کرج احصا گردیده و بزودی شاهد اولین گردهمایی بزرگ این قشر تاثیرگذار جامعه در کلانشهر کرج خواهیم بود. 

غفاری گفت: تبیین نقش اجتماعی زنان در مشارکت انتخابات شاخصه محوری این همایش در مرکز استان خواهد بود. 

وی همچنین به فعال شدن کانال اطلاع رسانی شورای فضای مجازی بانوان نخبه اجتماعی، فرهنگی، رسانه ای شهرستان کرج اشاره و تصریح کرد: از ظرفیت طیف های مختلف برای اطلاع رسانی و ایجاد شور و نشاط انتخاباتی استفاده می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها