:

رقابت62 قصه‌گوی کرمانی در مرحله استانی بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه‌گویی

62 قصه‌گو در شش بخش، بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در مرحله استانی رقابت می‌کنند و برگزیدگان 29 آبان مشخص و به دبیرخانه کشوری جشنواره معرفی می‌شوند.
کد خبر: ۱۴۳۰۷۴۷

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛ از میان 205 قصه رسیده به دبیرخانه استانی بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی 62 قصه‌گو به مرحله اجرای صحنه‌ای راه یافتند و در شش بخش مدرن و کلاسیک، آیینی و سنتی، جایزه ویژه سردار سلیمانی، زبان اشاره، قصه‌های امنیت و کودکان غزه 27 و 28 آبان 1402 در رفسنجان به رقابت می‌پردازند.
 
در بخش‌های مدرن و کلاسیک و آیینی و سنتی سه برگزیده در بخش نوجوان و سه برگزیده در بخش بزرگسال و در بخش قصه‌های امنیت هشت برگزیده به دبیرخانه کشوری معرفی می‌شوند.
 
همچنین، از بخش‌های جایزه ویژه سردارسلیمانی، زبان اشاره، کودکان غزه و جایزه ویژه لبخند یک برگزیده به دبیرخانه کشوری بیست‌ و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی معرفی خواهد شد و از هر بخش یک نفر شایسته تقدیر شناخته خواهد شد.
 
بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در استان کرمان از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و با مشارکت شهرداری کرمان، شهرداری و شورای شهر رفسنجان، روابط‌عمومی مجتمع مس سرچشمه، شرکت صنعتی همگامان و صداو سیمای مرکز استان از ۲۷ تا ۲۹ آبان برگزار می‌شود.
 
همچنین افتتاحیه و مرحله اجرای صحنه‌ای و رقابت قصه‌گویان روزهای ۲۷ و ۲۸ آبان در دو نوبت صبح و عصر درسالن مجتمع خجسته واقع دربلوار امام رضا(ع)و با حضور دانش‌آموزان رفسنجان برگزار می‌شود.
 
علاقه‌مندان می‌توانند این جشنواره را به صورت زنده از طریق پیام‌ رسان شاد و نشانی https://shad.ir/kpf_kerman دنبال و قصه‌ها را ببینند و بشنوند.
 
همچنین، اختتامیه این جشنواره صبح ۲۹ آبان با اعلام و معرفی برگزیدگان به دبیرخانه کشوری  درسالن باران اداره‌ کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان برگزارخواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها