رییس دانشگاه صنعت نفت عنوان کرد:

تصویب سند تحول 5 ساله دانشگاه

مسئول نهاد رهبری دانشگاه نفت خوزستان:

وحدت به معنی هم جهت شدن در آرمانها است

مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه نفت خوزستان گفت: وحدت به تعبیر نادیده شمردن گروه های مختلف، سلایق و افکار نیست بلکه به معنی هم جهت شدن و تاکید بر اصول مشترک است. مقاومت و دفاع از آرمان‌های مشترک مانند ظلم ستیزی و مبارزه با برداری نوین با زنجیر قطوری به اسم آزادی و... از جمله جهت گیرهای عزت بخش است.
کد خبر: ۱۴۲۳۵۸۱

جام جم آنلاین - خوزستان، حجت الاسلام علی جولایی مفرد با ذکر آیه شریفه از سوره آل عمران (واعتصموا بحبل الله جمیعا ولاتفرقوا ) و اشاره به میلاد پیامبر اکرم و هفته وحدت اظهار کرد: پیامبر اکرم (ص) الگوی واسوه حسنه برای همه نسل‌های بشریت است.

وی افزود: مسیر عزت بخش امت اسلامی چنگ زدن به‌حبل الله است و سیره نبوی از مصادیق وحدت بخش است و هر اندازه از این مسیر دور شویم، زمینه تسلط استکبار هموار می‌شود.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه نفت خوزستان بیان کرد: پیامبر اسلام در حیات مبارک خویش توانست با تربیت نسلی مبتنی بر اخلاق و کرامت انسانی، مسیر نو در پیش روی جهانی قرار دهد که غرق در جهل مرکب وبی عقلی وانواع دشمنی ها وسیاهی ها بود .

جولایی مفرد ادامه داد: وحدت یک ارزش و یک اصل اساسی امت اسلامی برای مقابله با تفرقه و گروه،گروه کردن ملت ها که راهبرد استعمارگران است، می‌باشد.

وی تاکید کرد: یکی از مسایل و خط مشی‌های که همواره انقلاب اسلامی بدان تاکید داشته مسأله وحدت امت اسلامی بوده و این نعمت را در عرصه عمل نیز پایبند بوده است.

مسول نهاد رهبری دانشگاه نفت افزود: این وحدت به تعبیر نادیده شمردن گروه های مختلف، سلایق و افکار نیست بلکه به معنی هم جهت شدن و تاکید بر اصول مشترک است. مقاومت و دفاع از آرمان‌های مشترک مانند ظلم ستیزی و مبارزه با برداری نوین با زنجیر قطوری به اسم آزادی و... از جمله جهت گیرهای عزت بخش است.

جولایی گفت: در دانشگاه‌ها ما همواره تلاش کردیم زمینه هم افزایی و همگرایی را فراهم سازیم چرا که اختلاف و تفرقه و درگیر هم شدن و غفلت از استکبار از خواست‌های حتمی دشمن است.

این مقام مسئول افزود: جوانان باید با اندیشه انقلاب اسلامی در حوزه وحدت آشنا شوند و از اندیشه های واگرایانه که راهبرد دشمن برای اختلاف انگیزی است پرهیز کنند و تمرین کنیم که اختلاف سلیقه و نگرش ما را از وادی انصاف و اخلاق دور نسازد.

وی عنوان کرد: در دانشگاه راهبرد و تلاش ما پیشبرد و توسعه و‌هم افزای و همدلی در دانشگاه است و رسیدن به این نقطه، تلاش همه جانبه دفتر نهاد و مسولان و دانشجویان را می طلبد و سعی کردیم همواره بر اساس رسالت و خط مشی دفتر نهاد رهبری و درخواست مسولان دانشگاه، صادقانه و مخلصانه از توسعه دانشگاه در همه ادوار حمایت کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها