فرمانده انتظامی استان بوشهر خبرداد؛

عملیاتی شدن طرح برخورد با ادمین تارنماهای شایعه ساز

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان؛

پیام تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس

سرهنگ عباس علی یاری در پیامی فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را تبریک و گفتند : امروز، ثبات، آرامش ، اقتدار و توسعه علمی ایران عزیز مرهون خون پاک شهدا، فداکاری تمامی ایثارگران و جانبازان عزیز و صبر، شکیبایی و گذشت خانواده های معظم شهدا است و این را هیچ گاه از یاد نبریم که همه ما بدهکار آنها هستیم 
کد خبر: ۱۴۲۳۵۳۸
نویسنده زهرا ماندنیان فرد-خبرنگار

به گزارش جام جم/سرهنگ عباس علی یاری در پیامی فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را تبریک و گفتند : امروز، ثبات، آرامش ، اقتدار و توسعه علمی ایران عزیز مرهون خون پاک شهدا، فداکاری تمامی ایثارگران و جانبازان عزیز و صبر، شکیبایی و گذشت خانواده های معظم شهدا است و این را هیچ گاه از یاد نبریم که همه ما بدهکار آنها هستیم. 
ایشان بیان داشتند : این حادثه بزرگ و ماندگار توانست همه معادلات جهانی معمول در عرصه سیاسی، نظامی، اجتماعی و فرهنگی را برهم زند و غرور و سرافرازی را برای مردم ایران اسلامی برجای بگذارد.
ایشان در ادامه گفتند پیام هفته دفاع مقدس تجدید میثاق با رهبر انقلاب و ایستادگی در برابر متجاوزان و مستکبران است و دفاع مقدس برای همه ملت و مردم شریف ایران اسلامی است. 
ایشان اضافه کردند همه ما وارث غنی ترین فرهنگ در دوران دفاع مقدس هستیم و باید برای حفظ و ترویج این راه تلاش کنیم چرا که برای دفاع از این وطن همه اقشار از جان مایه گذاشتند.
سرهنگ علی یاری در پایان گفتند : یاد و خاطره شهدای گرانقدر و فرا رسیدن هفته دفاع مقدس که نمودار مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است را به ساحت مقدس حضرت بقیة ا... الاعظم (عج)، مقام معظم رهبری  و ملت شهید پرور ایران اسلامی به خصوص مردم شریف شهرستان  دشتستان تبریک عرض نموده و از حماسه آفرینی جانبازان، آزادگان، ایثارگران و صبر و استقامت بی مثال خانواده محترم آنان وبه ویژه خانواده معظم شهدا تقدیر و تشکر می نمایم و امیدوارم خداوند متعال به همه ما توفیق عنایت کند تا در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری راه شهدا و امام شهدا (ره) را استمرار بخشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها