نشست خبری رئیس آموزش و پرورش شهرستان دشتستان با اصحاب رسانه؛

تیرماه امسال نیروهای جدید به مدارس معرفی خواهند شد

با حضور فرماندار دشتستان صورت گرفت؛

معارفه رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران

احمد بنافی فرماندار دشتستان در این مراسم خدمت‌رسانی به خانواده معظم شهدا را از توفیقات بزرگ الهی برای کارکنان این دستگاه مقدس دانست و برای رئیس جدید این اداره آرزوی موفقیت کرد.
کد خبر: ۱۴۱۷۰۴۹

 به گزارش جام جم آنلاین بوشهر و به نقل از روابط عمومی فرمانداری دشتستان رئیس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان در محل فرمانداری با حضور فرماندار دشتستان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، معاون سیاسی فرمانداری، مسئولین معاونت‌های سپاه استانی، فرمانده سپاه جوادالائمه دشتستان و جمعی از ایثارگران  معارفه گردید و‌ از خدمات ابراهیمی سرپرست سابق این اداره تقدیر شد. احمد بنافی فرماندار دشتستان در این مراسم خدمت‌رسانی به خانواده معظم شهدا را از توفیقات بزرگ الهی برای کارکنان این دستگاه مقدس دانست و برای رئیس جدید این اداره آرزوی موفقیت کرد. تکریم خانواده شهدا و ایثارگران و سرکشی از آنها، پیگیری مشکلات مسکن و اشتغال آنها و ساماندهی به گلزار شهدا از جمله توصیه‌های فرماندار دشتستان به رئیس جدید این اداره بود.
گفتنی است در این جلسه عبدالکریم عباسی به عنوان رئیس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دشتستان معرفی شد. ایشان تا پیش از این مسئول ایثارگران سپاه امام صادق (ع) بوشهر بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها