یزد- رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: در راستای کاهش اطاله دادرسی با برنامه ریزی صورت گرفته 48 روز از متوسط زمان رسیدگی در دادگستری استان یزد کاهش یافت.
کد خبر: ۱۴۱۳۷۲۳

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، غلامعلی دهشیری در دیدار اعضای شورای قضایی استان یزد با نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد به مناسبت هفته قوه قضاییه، افزود: با برنامه ریزی صورت گرفته 48 روز از متوسط زمان رسیدگی در دادگستری استان یزد کاهش یافت و متوسط این زمان به ۷۸ روز رسید که این میانگین از سایر استان های کشور پایین تر است.

وی از ثبت رضایتمندی 72 درصدی مراجعان  به دادگستری استان یزد خبر داد و گفت: نجابت، متانت، اصالت و قدرت حلم و علم کارکنان قضایی و اداری دادگستری در برخورد با مراجعین و کسب رضایتمندی 72 درصدی قابل تقدیر است.

این مقام قضایی از ارتقاء رتبه عملکردی دادگستری استان یزد در شاخص های ارزیابی قوه قضاییه یاد کرد و اظهار داشت: در سال 98 رتبه استان یزد در جایگاه 30 قرار داشت، که با همت و تلاش مجموعه استان اکنون دادگستری استان یزد در رتبه دهم کشوری از حیث عملکرد اماری قرار دارد.

وی در بخش نخست سخنان خود با اشاره به‌ضرورت تبیین نقش و شخصیت شهید بهشتی در مدیریت حوادث انقلاب و دوران گذار از بحران‌های بنیاد برافکن انقلاب اسلامی گفت: شهید بهشتی از نوادر تاریخ معاصر ایران و بلکه جهان اسلام بعد از امام (ره) و از شهدای مظلوم انقلاب اسلامی است که مظلومیت او تنها پس از شهادتش برای همگان مشخص شد.

رئیس کل دادگستری استان یزد از شهید بهشتی به عنوان مدیری قانونگرا، اصول مدار، تحول محور در مدیریت یاد کرد و افزود: در دوره مدیریت کنونی قوه قضاییه خلف صالح این شهید مظلوم، حضرت حجت الاسلام والمسلمین آقای محسنی اژه ای یک مسیر امنیت ساز، امید آفرین و تحول محور پیش روی  قوه قضاییه قرار گرفته است.

شایان ذکر است در این نشست تعدادی از مدیران دستگاه های وابسته به قوه قضاییه در استان نیز به ارائه گزارشی پرداختند.

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها