هشدار خیبر به تل‌آویو
رونمایی از موشک «خرمشهر۴» معادلات صهیونیست‌ها را تغییر داد

هشدار خیبر به تل‌آویو

یک نماینده مجلس در گفت و گو با جام جم آنلاین:

توانمندی جدید موشکی ایران برای حفظ امنیت منطقه ضروری بود

یک نماینده مجلس با اشاره به پرتاب موشک هایپرسونیک فتاح گفت: دشمنان جمهوری اسلامی بدانند که کشور در اقتدار کامل قرار دارد و همواره امکان دفاع از ارزش ها و تمامیت ارضی خود را داراست.
یک نماینده مجلس با اشاره به پرتاب موشک هایپرسونیک فتاح گفت: دشمنان جمهوری اسلامی بدانند که کشور در اقتدار کامل قرار دارد و همواره امکان دفاع از ارزش ها و تمامیت ارضی خود را داراست.
کد خبر: ۱۴۱۱۲۸۰

محمدصالح جوکار در گفتگو با جام‌جم آنلاین در خصوص پرتاب موفقیت آمیز موشک هایپرسونیک فتاح طی روزهای گذشته گفت: جمهوری اسلامی خوشبختانه با استفاده از توان دانشمندان ایرانی در ارتش و سپاه به پیشرفت های قابل توجهی در حوزه توان دفاعی با هدف دفاع از تمامیت سرزمینی و تقابل با هر نوع پدیده ضدامنیتی در کشورمان دست پیدا کرده است.

وی تصریح کرد: موشک جدید فتاح قابلیت بسیار زیادی در حوزه دفاع دارد؛ به گونه‌ای که سامانه‌های ضدهوایی کشورهای پیشرفته توان مقابله با این موشک فتاح را ندارند.

نماینده مردم یزد در مجلس با بیان اینکه موشک هایپرسونیک فتاح بیانگر قدرت بی بدیل کشور بود، تصریح کرد: رونمایی از موشک اعلام بازدارندگی داشت و به تمامی کسانی که قصد دست برد و تهدید داشتند، بخشی از توانایی های کشور را نشان داد.

نماینده مردم یزد در مجلس خاطر نشان کرد: دشمنان جمهوری اسلامی بدانند که کشور در اقتدار کامل قرار دارد و همواره امکان دفاع از ارزش ها و تمامیت ارضی خود را داراست.

وی با بیان اینکه دستیابی متخصصان و مهندسان ایرانی به علم ساخت این موشک کفه ترازوی قدرت را به سود ایران در منطقه سنگین کرده است، اظهارکرد: توانمندی‌های این موشک در عبور از سامانه‌های پدافندی دشمن و حمله به مراکز حساس و حیاتی دشمن حالا دست برتر را در اختیار جمهوری اسلامی ایران قرار داده است.

جوکار گفت: دشمنان جمهوری اسلامی ایران بدانند کشور آنچنان توانمند است که همواره نیروی بازدارندگی دارد و هیچ گاه درصدد هجوم نیست.

وی با بیان اینکه همواره به دنبال صلح هستیم، خاطر نشان کرد: رویکرد ایران همواره صلح آمیز بوده است. رونمایی از موشک فتاح نیز گواه و مصداق این امر بود، جمهوری اسلامی همواره رویکرد صلح آمیز دارد مگر آنکه دشمنان دست به تهدید و حرکت جدید بزنند.

نماینده مردم یزد در مجلس با اشاره به برخی هجمه های دشمنان برای متوقف سازی فعالیت موشکی گفت: مهم ترین دلیل اینکه دشمنان طی تهدیدات خود همواره موضوعات موشکی را بیان می کنند، ترس از قدرت روز افزون کشور در این صنعت است.

وی ادامه داد: آماده مقابله با هرگونه تهدیدی هستیم و دشمنان خود نیز بر این امر آگاهند. بی شک رونمایی از موشک هایپرسونیک فتاح گوشه ای از توانایی مسلح کشور است و تمام توان موجود نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها