رئیس سازمان خصوصی‌ سازی خبر داد:

شناسایی ۱۵۰۶ دارایی مازاد دولت برای مولدسازی

رئیس سازمان خصوصی‌ سازی گفت: بر اساس آخرین آمار یک‌هزار و ۵۰۶ داده مازاد برای طرح مولدسازی در کشور تعیین شده، لذا مواردی که قرار است تهاتر یا معاوضه شود همین ابتدای کار مشخص شده است.
کد خبر: ۱۴۱۰۶۴۶

به گزارش جام جم آنلاین، حسین قربان زاده رئیس سازمان خصوصی‌ سازی با بیان اینکه هدف از اجرای طرح مولدسازی در کشور تکمیل تمامی پروژه‌های نیمه تمام در سطح کشور است، گفت: استفاده از فروش املاک مازاد برای اتمام طرح‌های نیمه تمام عمرانی مسیری است که به بودجه کشور یاری می‌رساند.

وی با بیان اینکه در خصوص موضوع مولدسازی برداشت‌های نادرستی صورت گرفته است، اظهار کرد: هدف از اجرای طرح مولدسازی در کشور تکمیل تمامی پروژه‌های نیمه تمام در سطح کشور است.

وی با اشاره به نقش اجرای درست طرح مولدسازی در رشد توسعه عمرانی کشور گفت: استفاده از فروش املاک مازاد برای اتمام طرح‌های نیمه تمام عمرانی مسیری است که به بودجه کشور یاری می‌رساند و با این حال، طرح‌های نیمه‌تمام عمرانی هم تأمین مالی خود را از طریق بودجه آن، به دست می‌آورد.

رئیس سازمان خصوصی‌سازی با تأکید بر لزوم توجه به تعیین سازوکار مناسب در راستای تحقق طرح مولدسازی بیان کرد: بر اساس آخرین آمار یک‌هزار و 506 داده مازاد برای طرح مولدسازی در کشور تعیین شده، لذا مواردی که قرار است تهاتر یا معاوضه شود همین ابتدای کار مشخص شده است.

به گفته قربانزاده، دارایی‌های دولت بعد از مولدسازی یک مسیری را برای ارزش افزایی طی می‌کند که نقش مهمی در رشد اقتصادی کشور و تکمیل پروژه‌های عمرانی دارد.

وی با بیان اینکه هیچ مصوبه‌ای مانند مصوبه مولدسازی اموال مازاد دولت زیر ذره بین نهادهای تقنینی و نظارتی نرفته است، افزود: مولدسازی اموال مازاد دولت قرار است به اثربخشی و کارآمدی توجه کند و مهمترین نقطه تمرکز آن هم رونق پروژه‌های عمرانی نیمه تمام است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها