همواره خرید یک گوشی جدید یا کنسول بازی و لپ تاپ و دوربین عکاسی برای تمامی افراد نه تنها مهم است بلکه دیگر الزامی است و دیگر سن و سال نمیشناسد وخرید کالای دیجیتال به صورت فراگیرشده است
کد خبر: ۱۴۱۰۰۰۵

آسان‌ترین روش خرید اقساطی

همواره خرید یک گوشی جدید یا کنسول بازی و لپ تاپ و دوربین عکاسی برای تمامی افراد نه تنها مهم است بلکه دیگر الزامی است و دیگر سن و سال نمیشناسد وخرید کالای دیجیتال به صورت فراگیرشده است . اما برای خرید خوب قیمت و کیفیت وارایه سرویس و نحوه برخورد فروشنده بسیار مهم است .وقتی درباره قیمت سخن میگوییم داغ دل بسیاری را تازه میکنیم زیرا برای ماه آینده و یا هفته آینده برنامه ریزی خرید داشتید و هنگامی که شما قیمت ها را مشاهده میکنید دچار شک و تردید میشود زیرا قیمت ها به صورت روزانه در حال تغییر است و همیشه نمودار تغیرات میل به بالا را دارد . در یک دو راهی تصمیم گیری قرار میگیرد که این پول را صرف هزینه زندگی کنم یا صرف خرید کالای دیجیتال و شاید هم کلا صرف نظر کنید از خرید بشید .

در این روزگار ، خرید اقساطی گوشی و کالای دیجیتال یکی از بهترین گزینه‌ها برای افرادی است که می‌خواهند یک گوشی یا کنسول بازی و جدید را خریداری کنند و یا لپ تاپ خود را ارتقا دهند ، اما از نظر مالی توانایی پرداخت یکباره کامل قیمت آن را ندارند در واقع خرید اقساطی انتخابی است هوشمندانه و از روی تفکر ودورنگرایانه .

وحال که به این نتیجه دست پیدا کردی که خرید اقساطی یک مزیت نسبت به خرید نقدی است سوالاتی دیگر ذهن شما را درگیر میکند از قبیل اینکه از کجا بخرم چه مدارکی میخواهد از جایی که میخواهم خرید کنم آیا معتبر ویا کالای را که من میخواهم به صورت اقساطی بخرم را دارند و سوالات بیشمار دیگر.

مجموعه موبایل7 ، تمامی دستگاه‌ها و کالاهای خود را با کیفیت بسیار بالا وبا گارانتی معتبر قیمتی کاملاً رقابتی عرضه می‌کند.

در موبایل هفت چندین روش یا پلتفرم موجود است و هرکس به اقتضای شرایط خود از یکی از این روش ها استفاده کند .

شما به راحتی می‌توانید یک پلن اقساطی را انتخاب کرده و به دلخواه خود سریع و آسان،و بدون محدودیت کالای دیجیتال خود را سفارش دهید از قبیل کنسول بازی لپ تاپ و پرینتر و دوربین عکاسی و....

روش های گوناگون و تعداد ماه طولانی برای بازپرداخت اقساط یکی از نقاط قوت موبایل7 هست که دربین همکاران خود دارای رکورد بالاترین میزان طول مدت باز پرداخت هستیم یعنی 36 ماه

شما عزیزان میتوانید از دو ماه تا 36 ماه طول مدت باز پرداخت خود را با توجه به پلتفرمی که انتخاب نمودید را برگزینید.

مزایای خرید اقساطی از موبایل7 چیست و چرا موبایل هفت

نرخ سود بسیار پایین

بسیار عدم نیاز به داشتن ضامن یا چک وسفته و یا تعهدات بانکی

بدون پیش پرداخت یا با حداقل پیش پرداخت

ارسال و یا تحویل در کوتاهترین زمان

تنوع بالا در گوناگونی کالای دیجیتال

به گستردگی کشور عزیزمان ایران

درمورد نرخ سود باید گفت طرح های موبایل7 دارای نرخ سود های متنوعی هستند ولی همواره این نرخ سود منطبق با دستورالعمل بانک مرکزی بوده و یا بشکلی درنظر گرفته شده که جذابیت بالایی برای مشتری داشته باشد.

در مورد وثایق باید گفت بیشتر طرح های موبایل هفت بدون نیاز به ضامن بوده و درحال حاضر روش هایی هست که حتی بدون نیاز به چک وسفته هست که با ورود به وبسایت موبایل هفت شما میتوانید تمام طرح ها و شرایط آنرا ببینید.

همواره تیم موبایل هفت درتلاش است تا فاصله بین ثبت نام تا ارسال را کوتاه تر کند و تنوع محصولات را بیشتر که این قدر انتخاب مضاعفی به خریداران کالا میدهد و تا جایی که امکان دارد تلاش شده کم ترین پیش پرداخت برای مشتریان عزیز در نظر گرفته شده باشد و یا این کم ترین هم به صفر یا همان بدون پیش پرداخت هست برسد.

این ایده که در خانه بنشینیم و تمام کارهای خرید اقساطی را بصورت آنلاین انجام دهیم همواره مورد نظر تیم موبایل7 بوده به گونه ای که امروز شما در حدود نود درصد مراحل را به صورت غیر حضوری و از خانه خود انجام میدهید حتی حساب باز کردن نیز بصورت آنلاین در نظر گرفته شده است تا شخص متقاضی با کم ترین میزان اتلاف وقت و مرخصی بتواتند بیشترین مراحل را بدن نیاز به حضور فیزیکی طی نماید که این نقطعه ای درخشان است برای تیم موبایل7 که همواره ملاک را آسانی قرار داده است.

پس، با انتخاب موبایل7 به راحتی و در کمترین زمان ممکن، یک گوشی یا کنسول جدید را به صورت اقساطی خریداری کنید.و با معرفی ما به دوستان خود این شانس را به آنها هم دهید که یک تجربه خوب اقساطی را داشته باشند و از مزایای طرح های گوناگون موبایل بهرمند گردند.

یکی دیگر از مزایا خرید اقساطی کنسول بازی و یا گوشی که در وهله اول چندان به چشم نمیخورد این است که شما با خرید اقساطی میتوانید چنیدن مدل بالاتر را که بصورت نقدی میتوانستید تهیه کنید را خرید نمایید.زیرا از نظر منابع مالی محدودیت کم تری داری.

شاید فکر کنید خرید اقساطی گوشی و یا کالای دیجیتال شرایط سختی را دارد و به قول معروف باید از هفت خوان رستم گذر کرد .در اینجا باید گفت در بیشتر طرح های ما حتی نیاز نیست از خانه خارج شوید . در واقع ملاک را بر دوتا سین گذاشتیم سادگی و سرعت تا جایی که از کل ایران و از همه سنین در موبایل هفت ثبت نام میکنند.

موبایل هفت همچنین در اقدامی دیگر در جهت سرویس دهی بهتر به مشتریان عزیز تضمین چک و سفته را حذف کرده و صرفا با یک گواهی کسر از حقوق شما مشتریان عزیز میتوانید اقدام به خرید اقساطی کالای دیجتال با نرخ سود مصوب بانکی اقدام نمایید که این کار با همکاری بانک گردشگری امکان پذیر گردید و جزو طرح ها یا پلتفرم های راحت و آسان ما لقب گرفته است.

شما هم اکنون بدون محدودیت مکان و زمان میتوانید با مراجعه به وبسایت موبایل7 اقدام به ثبت نام در طرح های اقساطی را داشته باشید و از داشتن یک گوشی با کیفیت و یا کنسول بازی و لپ تاپ لذت ببربد زیرا این حق شماست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها