مدیر کل زندان‌های استان ایلام عنوان کرد:

آزادی ۱۶۰ نفر از زندانیان نیازمند مالی در ایلام

جشن نسیم مهر با حضور دادستان ایلام، جمعی از خیرین، مسئولین و خانواده‌های زندانیان برگزار شد و 6 زندانی محکوم مالی نیازمند نیز از زندان آزاد شدند و با همت خیرین و نهادهای حمایتی مبلغ چهار میلیارد ریال برای کمک به خانواده های زندانیان نیازمند در این جسن جمع آوری گردید.
کد خبر: ۱۴۰۹۳۹۴


به گزارش خبرگزاری جام جم آنلاین ایلام ؛  مجید احسانی مدیرکل زندان های استان ایلام در این مراسم گفت: در حال حاضر 5 انجمن حمایت از زندانیان در ایلام و شهرستان ها فعالیت دارند و در سال گذشته 3415 بسته حمایتی در قالب سبد غذایی، اقلام بهداشتی و نوشت افزار به خانواده های زندانیان اهدا شد و با ایجاد 7 رشته شغلی برای زندانیان، زمینه اشتغال 35 درصد از زندانیان فراهم گردید که مجموع حقوق و دستمزد زندانیان طی یکسال گذشته مبلغ بیست میلیارد ریال بوده است.

وی در ادامه افزود: با کمک ستاد دیه و انجمن حمایت از زندانیان و به مناسبت روز ملی حمایت از خانواده های زندانیان، 6 زندانی محکوم مالی نیازمند از زندان آزاد شدند و به آغوش خانواده خود بازگشتند. احسانی اذعان داشت: سرکشی از خانواده های زندانیان نیازمند به همراه مسئولین و مراجع قضایی به صورت مستمر انجام می شود و تلاش شده است علاوه بر حل مشکلات خانواده های زندانیان، برای توانمندسازی و کاهش آسیب های اجتماعی نیز برنامه ریزی و اقدام لازم انجام شود.

بخشنده دادستان ایلام نیز ضمن تقدیر از تلاش های بی وقفه مسئولین زندان ها برای حل مشکلات زندانیان و خانواده های آنان و همچنین توسعه اشتغال زندانیان و جمع آوری کمک های خیرین برای آزادی زندانیان، گفت: هیچ کسی ذاتاً مجرم نیست و شرایط مختلفی باعث می شود فردی اقدام به بزهکاری نماید. وی افزود: همه ما برای اصلاح و بازگشت سالم زندانیان به جامعه مسئول هستیم و با هدف کاهش آسیب ها به خانواده های زندانیان نیز توجه داشته باشیم.

لازم به ذکر است در این جشن به خانواده های زندانیان بسته های معیشتی اهدا شد و پزشک خیر به صورت رایگان خانواده های زندانیان را ویزیت کرد و همچنین کارشناسان حقوقی نیز به آنان مشاوره حقوقی و قضایی ارائه دادند

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها