مسئول شبکه جوانان رضوی نهاوند خبر داد:

برگزاری ۳۰ عنوان برنامه در نهاوند توسط خدام حرم مطهری رضوی

مسئول شبکه جوانان رضوی شهرستان نهاوند از برگزاری ۳۰ عنوان برنامه در این شهرستان توسط خدام حرم مطهر رضوی در دهه کرامت خبر داد.
کد خبر: ۱۴۰۹۱۰۶

به گزارش جام جم آنلاین همدان، علی سلگی اظهار کرد: ۳۰ عنوان برنامه در دهه کرامت توسط خادمیاران حرم مطهر رضوی در نقاط مختلف شهرستان نهاوند با عنوان "همه خادم‌الرضاییم" برگزار می‌شود.

وی همچنین از حضور کاروان‌های خدام حرم مطهر رضوی در شهرستان نهاونددر سه‌شنبه دوم خرداد خبر داد و افزود: در قالب جشن‌های زیر سایه خورشید یک گروه از خادمان رضوی به شهرستان نهاوند برای اجرای برنامه‌های مختلف سفر خواهند کرد.

سلگی تصریح کرد: این برنامه با اجتماع دختران و بانوان از ساعت ۱۰ صبح در جوار شهدای گمنام شهر فیروزان انجام خواهد شد و همچنین در ادامه با حضور مسئولان شهرستان در میدان سیدالشهدا(ع) پرچم حضرت علی‌بن موسی‌الرضا(ع) به اهتزاز در می‌آید.

به گفته وی، دیدار با خانواده شهید شوهانی، سرکشی از مرکز صیانت کوثر، عیادت از بیماران بستری در بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان، زندان نهاوند، جشن دختران ماهدخت و جشن میلاد در مسجد محمدیه از جمله‌ برنامه‌هایی است که طی این دهه توسط خدام حرم مطهر رضوی در شهرستان اجرا می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها