مدیرعامل فولاد مبارکه در جلسه کمیته مدیریت تصریح کرد:

فولاد مباركه باقوت و آرامش در حال تولید و پیشبرد اهداف توسعه‌ای

مدیر منطقه چهار شهرداری اصفهان از نمایش فیلم‌های سینمایی پرمخاطب در فضای باز مجموعه باغ غدیر خبر داد.
کد خبر: ۱۴۰۸۲۸۵

جام جم آنلاین اصفهان؛ محسن زمانی با بیان اینکه یکی از جاذبه‌های منطقه چهار شهرداری اصفهان، مجموعه بزرگ باغ غدیر است، اظهار کرد: محیط زیبا و دلنشین باغ غدیر، روزانه میزبان شهروندان زیادی است که برای تفریح و استفاده از امکانات مختلف فرهنگی و ورزشی به آن مراجعه می‌کنند.

وی افزود: بر این اساس و به‌منظور غنی‌سازی اوقات فراغت شهروندان و نیز افزایش نشاط، امید و ایجاد بستر فعالیت جمعی در بین خانواده‌ها، برنامه‌ها و طرح‌های جذابی از سوی شهرداری منطقه چهار شهرداری اصفهان در این محل برنامه‌ریزی شده است.

مدیر منطقه چهار شهرداری اصفهان تصریح کرد: برای نخستین‌بار در اصفهان، نمایش فیلم‌های سینمایی در فضای باز در محل باغ غدیر اصفهان انجام شد و مورد استقبال شهروندان قرار گرفت.

وی ادامه داد: فیلم سینمایی «غریب» با محوریت فعالیت‌های شهید محمد بروجردی فرمانده سپاه غرب، نخستین فیلم به نمایش گذاشته در باغ غدیر است.

مدیر منطقه چهار شهرداری اصفهان گفت: معتقد هستیم اکران فیلم در فضای باز، فرصتی برای آموزش و ارتقای فرهنگ و ترویج گسترده تماشای فیلم در میان مردم و اضافه شدن تماشای فیلم‌های سینمایی در سبد فرهنگی خانوار است.

وی با اشاره به استقبال شهروندان از نمایش فیلم در باغ غدیر اظهار کرد: در آینده در صدد هستیم اکران سایر فیلم‌های پرمخاطب را در تابستان در این مجموعه محقق کنیم.

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها