رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری اسلامشهر:

برخورد تریلی بی احتیاط با ۴ خودرو در کمربندی الغدیر

حسین یاری رئیس آتش نشانی اسلامشهر در رابطه با تصادف سنگین در بلوار الغدیر اسلامشهر در غروب امروز گفت: متاسفانه طی اعلام ستاد فرماندهی آتش نشانی مبنی بر وقوع یک مورد حادثه وسیله نقلیه زمینی بین خودروی سواری تیبا، پژو ۴۰۵، پراید و موتور سیکلت بلافاصله نیروهای امدادی به محل اعزام شدند.
کد خبر: ۱۴۰۸۰۶۸

وی افزود: این حادثه باعث مصدومیت ۲نفر و قطع عضو سرنشین موتور از ناحیه پا گردیده که سریعا نیروهای عملیاتی سازمان آتش نشانی نسبت به ایمن سازی موقعیت و انتقال مصدومین به مراکز درمانی اقدام نمودند.

هر هفته حداقل شاهد چندیدن تصادف در بلوار الغدیر اما شما بخوانید بلوارمرگ هستیم، که باعث آسیب های جانی و مالی فراوانی به شهروندان می شود، حوادثی که بخش از آن مربوط به بی احتیاطی خود رانندگان و بخش دیگر آن مربوط به احداث غیر کارشناسی و ناایمن کمربندی الغدیر است.

فرماندار اسلامشهر نیز روز گذشته با بیان اینکه طراحی و احداث غیر کارشناسی و ناایمن کمربندی الغدیر در دهه هفتاد معضلی است که باعث بروز تصادفات متعدد در این محور می شود، افزود: با تصویب و تایید راهکارهای کارشناسی برای افزایش ایمنی کمربندی الغدیر در جلسات پیشین شورای ترافیک شهرستان، شهرداری اسلامشهر نیز در بودجه سال جاری اعتبار مناسبی بهمین منظور اختصاص داده و انتظار داریم در اسرع وقت اصلاح نقاط حادثه خیز این کمربندی نیز توسط شهرداری آغاز شود.

امیدواریم هر چه سریعتر فکر به حال پر حادثه ترین بلوار اسلامشهر شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها